Mam pytanko z innej beczki. Mam Tolka z 2000 roku gdy chciałem zatankować paliwo po wciśnięciu przycisku od wlewu paliwa klapka nie odskoczyła. Co może być przyczyną???
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Jak się nie mylę to już z włączonym zapłonem nie da się klapki otworzyć.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Silniczek działa bo słychać. Słyszałem, że może to być wina bolca przy wlewie. Tego co blokuje klapkę. Ale jak klapka jest otwarta to przy wciśnięciu przycisku od wlewu ten bolec się chowa. Przy tym bolcu powinna być jakaś blaszka. Jak możecie przesłać mi zdjęcie wlewu a dokładniej samego tego bolca z tą blaszką będę bardzo wdzięczny. Bo mnie zaczyna to w małym stopniu denerwować. Bo nie zawsze ktoś ze mną jedzie
Już rozwiazalem problem zacioł sie tłoczek od tego bolca który wyskakuje przed blaszką. Odkręciłem w bagażniku dwie śrubki wyciągłem cały mechanizm przesmarowałem i działa teraz. Na zapalonym samochodzie nie da sie otworzyć wlewu paliwa, samochód musi być wyłączony.