Rogal, nie wiem jak to robił Sony, ale najlepiej zaślep zarówno z jednej jak i z drugiej strony. Jeśli masz mocną/grubą kwasówkę i pewność, że prędko się nie przepali możesz zaślepić tylko z jednej strony - a z której to nie ma najmniejszego znaczenia.
Rogal pisze:Dzięki GangstaMarc zrobię tak jak piszesz. Teraz tylko jeszcze poradźcie skąd najlepiej kwasówkę wytachać? Skąd wy braliście?
I może ktoś ma krótki tutorial jak VAGiem wyłączyć EGR?
vagiem da się tylko ograniczyć, przestawiasz całą mapę o pewien niewielki zakres ale u mnie było widać różnicę po ograniczeniu - wyraźniej mniej kopci przy depnięciu chodź w dalszym ciągu mniej bo mniej ale zasyfia dolot. Pisze z pamięci jak pamiętam Engine logujesz 12233 / adaptacja/ 03 i wpisujesz wartość max fabrycznie jest chyba 32768 a max można wpisać 33768 ( jest możliwe też inne oznaczenie chyba fabrycznie 128 i można maksymalnie wpisać 154) testujemy, zapisujemy i to by było na tyle.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 20:05 przez mlody158, łącznie zmieniany 2 razy.
Rogal pisze:Sony pytanie do Ciebie: z której strony zaślepiłeś w końcu? od kolektora ssącego czy od tej rurki?
Stronę wcześniej dokładnie opisałem jak ja to robiłem
Po czyszczeniu skoro mamy wsio na wierzchu to warto byłoby zaślepić EGR. Nie wiedziałem z której strony to zrobić (choć ponoć to wszystko jedno), więc dorobiłem dwie blaszki i zaślepiłem zaraz pod EGRem oraz w miejscu łączenia z turbiną. Wyczytałem na LeonClub, że tak trzeba zrobić właśnie. Ponadto zaślepiłem wężyk idący do EGR, wsadzając tam kulkę z łożyska. No i to cała filozofia