Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
krzysiekq

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: krzysiekq »

Co do przebiegu to myślicie, że to dużo będzie te 226tyś?
Co może być do wymiany po takim przebiegu?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: szymekgd »

Duzo jak na ten rocznik, oczywiscie zakladamy, ze jest prawdziwy ;)
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Lucas »

Moim zdaniem to nie jest dużo, bo poniżej 25 tysięcy rocznie.
Nie sadzę żeby inne miały tak naprawdę mniej, bo jak ktoś kupuje diesla, to raczej nie robi 10 tysięcy rocznie.
87jaca

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: 87jaca »

Zgadzam się z Lucasem Dieslem robi się 20 - 25 tysi rocznie wiec to nie jest dożo w tym autku.
rs-32
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2010, 19:01
Auto: -
Model: -
Skąd?: Mielec

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: rs-32 »

klima nie odpali? :shock:
to w jakiej temp klima działa? uświadomi mnie ktoś?
do tej chwili byłem pewien że klima i w zimie chłodzi... ale nie wiem nie znam sie bo nie miałem tej zdobyczy cywilizacji... :-?
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: peter174 »

klima działa jezeli temp na zewnatrz jest powyzej +5 stopni Celsjusza
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: szymekgd »

Lucas pisze:Moim zdaniem to nie jest dużo, bo poniżej 25 tysięcy rocznie.
Nie sadzę żeby inne miały tak naprawdę mniej, bo jak ktoś kupuje diesla, to raczej nie robi 10 tysięcy rocznie.


Sugerujesz, ze to auto firmowe? ;)

Wystarczy zerknac na alledrogo i sprawdzic jak ksztaltuja sie ceny od rocznika i przebiegu, zeby stwierdzic, ze to nie jest okazja.
rs-32
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2010, 19:01
Auto: -
Model: -
Skąd?: Mielec

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: rs-32 »

można ją sprawdzić "na sucho" np vagiem? czy vag powie mi czy jest wszystko ok?
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Lucas »

Nie, po prostu ostatnio kupowałem kilka używanych samochodów i zdecydowana większość ma cofane liczniki, bo "Panie, kto by mi kupił z przebiegiem 200 tysięcy ..."

Poza tym ,moim zdaniem jak ktoś robi poniżej 20 tysięcy rocznie to raczej nie kupuje diesla. A czasu się nie da oszukać i większość samochodów 10cio letnich ma przebiegi powyżej 200 tysięcy.
Niestety wymagania Polaków są takie, a nie inne i rynek się dostosowuje.

No, koniec teoretyzowania :P

Ja bym go nie odrzucał, bo prawdopodobnie te, które mają 150 tysięcy przebiegu, w rzeczywistości mogą mieć 250 :P
Jak miał w terminie zmieniony rozrząd, olej i na bieżąco był serwisowany, to i przy przebiegu 300 tysięcy nie powinno się nic dziać.
Wiadomo, że jakieś małe usterki się mogą zdarzyć, ale jak silnik nie będzie zadbany to padnie i po 100 tysiącach.
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Lucas »

Vagiem można sprawdzić wszystkie poszczególne mechanizmy klimatyzacji.
Nie sprawdzisz chyba tylko poziomu czynnika, ale to chyba nie problem, bo to i tak co roku się powinno serwisować. Koszt nieduży.

No, a klima nie działa poniżej 5 stopni. Możesz co najwyżej ustawić chłodny nawiew :D
ODPOWIEDZ