Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

usunołem sorrki za pomyłkę
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 00:15 przez jonson22, łącznie zmieniany 1 raz.
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

chyba nie ten dział :evil: tutaj tylko logi a nie screeny z opisem bledow. odpowiedz masz w innym temacie napisanym przez Ciebie
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Skąd?: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dziubek6 »

Witam,
czy mógłby ktoś zerknąć na moje logi czy wszystko jest OK? robiłem pierwszy raz, nazwa sterownika dziwna więc ktoś coś przy nim grzebał, czy jest to widoczne na logach?
http://vaglog.rtnet.pl/dziubek6_30190.html
http://vaglog.rtnet.pl/dziubek6_30191.html
http://vaglog.rtnet.pl/dziubek6_30192.html
http://vaglog.rtnet.pl/dziubek6_30193.html
http://vaglog.rtnet.pl/dziubek6_30194.html
1.9 AHF
dude88pl
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 03 lis 2010, 17:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dude88pl »

Prosiłbym o sprawdzenie mojego logu czy jest sprawny przepływomierz i sonda lambda

od 66.87 przełączyłem na gaz i ponownie wykonałem pomiar.

http://vaglog.rtnet.pl/dude88pl_33385.html

[ Dodano: 2011-02-03, 08:52 ]
czy ktoś z właścicieli benzynowych aut z gazem mógłby wrzucić log jak wygląda praca przepływomierza i lambdy u niego???? bo co jakiś czas zapalająca się kontrolka check engine mnie dobija już.....
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
plhkrga
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 06 lut 2010, 11:39

Logi do oceny

Post autor: plhkrga »

Witam,

Panowie, proszę o analizę logów. Silnik łapie notlaufy.
Turbo jest pół roku po regeneracji, więc nie podejżewam... A może?
Założyłem mniej więcej w tym samym czasie przepływkę- niestety nie oryginał (x-gear czy coś tam-może to?).
Na początku ubiegłego roku zawirusowali mi go w ADT tuning.
Do niedawna było bez problemów ale ostatnio wiesza się skubany.
Jeśli ktoś poświęci chwilkę, to będe wdzięczny.
Powyżej 3200 obrotów przechodzi w tryb awaryjny.

blok 3,8,11 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37266.html
blok 000
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37267.html
blok 001
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37268.html
blok 3,8,11 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37269.html
blok 004
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37270.html
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Przeplywke zostaw na razie w spokoju, na logach widac, ze cisn dolad. jest przekroczone: na 3 przy ok. 2800obr, a na 4 ok. 2600obr, N75 reaguje poprawnie i je teoretycznie zbija, ale po okreslonym czasie (przepisowe 5s ??) nie ma reakcji i dlatego ecu wylacza turbine.

Sprawdz N75, gruche i przewody podcisnienia, nastepnie proponuje zdjac wezyk z gruchy (lopatki zostana w minimalnym doladowaniu) i zlogowac autko w podobnym zakresie obrotow jak poprzednio, jezeli cisnienia doladowania beda podobne to masz zapieczone lopatki w turbinie lub walnieta gruche, jezeli beda znacznie nizsze to przyczyny szukaj w sterowaniu podcisnieniowym turbiny.

Poczytaj o logowaniu, wystarcza logi 003,010,11 stat. i dynam, pedal w podlodze na 3m biegu od 1500 do 3500obr.
plhkrga
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 06 lut 2010, 11:39

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: plhkrga »

Hej Szymek,
Podłubałem trochę dzisiaj, i co wiem:
1. Rozebrałem N75- wyczyściłem, poskładałem, auto stało się bardziej dynamiczne, łapie dalej tryb awaryjny (mniej więcej przy 140km/h)
2. zrobiłem logi statyczne dla bloku 011- sztanga rusza się w pełnym zakresie, tzn do odbojnika- tyle że wartości na VAG nie wiele się zmieniają
3. Dalej są problemy ze zrobieniem logów dynamicznych- powyżej 3000 obr/min auto zaczyna przerywać
4. Odłączyłem N75- Myślałem że auto odleci. Dostało nieziemskiego kopa- zrobiłem logi grup 003, 010 i 011 tak jak sugerowałeś
5. Podłączyłem N75 i odłączyłem przepływkę- VAG złapał błąd- auto przerywa w okolicach 3500 obrotów- nie zrobiłem logów
6. Sprawdziłem przewody - OK, nie wiem jak sprawdzić gruszkę, ale skoro sztanga pracuje, to zakładam że jest OK (chyba że jest inny sposób żeby ją prawdzić?)
Samochód przerywa na 3 pierwszych biegach- jutro zmienię filtr paliwa, może nie dostaje ropy? Sam już nie wiem. A z drugiej strony to dlaczego problem nie występuje po odłączeniu N75? Może N75 siedzi? Jeszcze podmienię go z N18...

Zostaje jeszcze turbina. A może jeszcze coś sprawdzić zanim zacznę się do niej dobierać?

Poniżej logi- rzuć a nie okiem z łaski swojej.

http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37333.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37334.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37335.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37336.html
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

plhkrga pisze:Hej Szymek,
Podłubałem trochę dzisiaj, i co wiem:
1. Rozebrałem N75- wyczyściłem, poskładałem, auto stało się bardziej dynamiczne, łapie dalej tryb awaryjny (mniej więcej przy 140km/h)
2. zrobiłem logi statyczne dla bloku 011- sztanga rusza się w pełnym zakresie, tzn do odbojnika- tyle że wartości na VAG nie wiele się zmieniają
3. Dalej są problemy ze zrobieniem logów dynamicznych- powyżej 3000 obr/min auto zaczyna przerywać
4. Odłączyłem N75- Myślałem że auto odleci. Dostało nieziemskiego kopa- zrobiłem logi grup 003, 010 i 011 tak jak sugerowałeś
5. Podłączyłem N75 i odłączyłem przepływkę- VAG złapał błąd- auto przerywa w okolicach 3500 obrotów- nie zrobiłem logów
6. Sprawdziłem przewody - OK, nie wiem jak sprawdzić gruszkę, ale skoro sztanga pracuje, to zakładam że jest OK (chyba że jest inny sposób żeby ją prawdzić?)
Samochód przerywa na 3 pierwszych biegach- jutro zmienię filtr paliwa, może nie dostaje ropy? Sam już nie wiem. A z drugiej strony to dlaczego problem nie występuje po odłączeniu N75? Może N75 siedzi? Jeszcze podmienię go z N18...

Zostaje jeszcze turbina. A może jeszcze coś sprawdzić zanim zacznę się do niej dobierać?

Poniżej logi- rzuć a nie okiem z łaski swojej.

http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37333.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37334.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37335.html
http://vaglog.rtnet.pl/fotsirk_37336.html


Podstawowe pytanie: czy przy regeneracji turbiny bylo grzebane w gruszce lub czy byla wymieniana? Moze trzeba wyregulowac ciegno, bo prostu jego skok nie sklada do konca kierownic?

pkt.2 Zmiana bedzie niewielka, rzedu 20-30mbarow i pokazuje (u ciebie tez), ze kierownice sie przestawiaja-nie wiadomo tylko, czy w pelnym zakresie

pkt.6 Gruszke latwo sprawdzic: albo ciegno nie przemieszcza sie w pelnym zakresie-miedzy odbojnikami (ale to sprawdziles) albo jest nieszczelna (zanurzamy w wodzie) i wtedy brakuje mocy, ale to ciebie nie dotyczy ;)

Nie rozumiem tego co piszesz o N75: odlaczyles i auto "odlatywalo", ale nie zlapalo awaryjnego? Dales mu chwile czasu (5-10s), na reakcje ecu?

I pytanie ktore powinno byc wczesniej zadane, jakie bledy wyplul sterownik?

plhkrga pisze:[...]Samochód przerywa na 3 pierwszych biegach[...]


To kiedy auto zlapie tryb awaryjny zalezy od mapy doladowania w ecu, notlaufa zlapiesz na 3 i 4 przy 3000obr, a na 5e mozesz podciagnac znacznie wyzej, a jedyna oznaka bedzie inna praca silnika, wg. mnie bardziej twarda i mniej elastyczna.

[ Dodano: 2011-03-04, 08:38 ]
Muder pisze:Witam , właśnie udalo mi sie zebrać trochę logów z seacika, proszę więc interpretację ich i przybliżoną diagnozę -co mu (silnikowi) jest :-?

Logi statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37305.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37306.html tutaj połowa z dynamicznym
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37307.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37308.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37309.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37311.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37312.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37313.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37315.html
Logi dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37378.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37379.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37380.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37381.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37382.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37383.html
http://vaglog.rtnet.pl/muder_one_37384.html

Mam nadzieje, że można coś z nich wywnioskować. To moje pierwsze logi, więc nie krzyczcie, jakby co, zrobiłem jak umiałem :->



Logi z benzynki, ciezki temat pewnie bedzie.
Muder
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2010, 23:48

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Muder »

Właśnie widzę, że ciężko z benzynką, a z tym typem silnika to już porażka, nikt lub prawie nikt nic o nim nie wie, właczając to mechaników, no cóż pożyjemy zobaczymy :-)
ODPOWIEDZ