Sorki że odkopuje tak stary temat ale mam prośbę. Czy może ktoś wrzucic foto gdzie jest i jak dokładnie wygląda ten gaszak? Bo chyba mam ten sam problem.
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
Że jest podobny temat to nie będę zakładał nowego, u mnie nie szarpie autem przy gaszeniu tylko słychać jednorazowe stuknięcie. Dokładnie tak samo dzieje się przy redukcji biegów, jedno, dość mocno słyszalne uderzenie. Czy to wina poduszki pod silnikiem? A może przegub wew. bo trzęsie gdy się ostro gazu dodaje. W najgorszym wypadku to coś z kołem jednomasowym bo rancik miało lekko wgniecione
Po otwarciu maski po stronie pasażera, niedaleko ściany grodziowej. Nie musisz nawet ściągać pokrywy silnika - jest zaraz za osłoną. Jeśli wiesz gdzie jest EGR to gaszak jest z nim zintegrowany.
Najpierw sprawdź, czy ten gaszak działa. Generalnie to bardzo prosta konstrukcja. Mógł się przetrzeć przewód do niego prowadzący. Mógł się uszkodzić elektrozawór nim sterujący. Wreszcie możesz mieć uszkodzoną gruszkę zamykającą gaszak. Wszystko to są elementy wymienne. Sam gaszak (w sensie przepustnica) jest zintegrowany na stałe z EGR-em, ale też nie ma się w nim co zepsuć.