ja obsraiam ze na pompie jesli odpala tyle ze ciężko. I zeby to było tylko na pompie bo inaczej to po kieszeni pociągnie kolege a tego nie zycze nikomu nawet najgorszemu wrogowi.
a jak stwierdzil ze przestawiony rozrzad? miales jakies bledy? w ogole mechanik wiedzial gdzie spojrzec w VAGu zeby sie w ogole dowiedziec czy jest wina w rozrzadzie? czy tylko powiedzial ze "pewnie rozrzad" . mozez wtrysk sterujacy padl i tez mocy nie bedzie mial
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp pisze:a jak stwierdzil ze przestawiony rozrzad? miales jakies bledy? w ogole mechanik wiedzial gdzie spojrzec w VAGu zeby sie w ogole dowiedziec czy jest wina w rozrzadzie? czy tylko powiedzial ze "pewnie rozrzad" . mozez wtrysk sterujacy padl i tez mocy nie bedzie mial
Witam
Niekiedy rano gdy jest zimno autko dziwnie kręci.
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce robi pół obrotu, potem tak dziwnie przymulał na kolejne pół, robi już normalnie pół albo cały obrót i odpala. Dzieje się tak tylko rano i nie zawsze. Akumulator nowy, świece wymienione. Czy to na pewno rozrusznik? Gdyby robił tak zawsze i rano i w ciągu dnia to rozumiem, ale jest to uzależnione od temperatury na zewnątrz.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 17:43 przez Pawcio3city, łącznie zmieniany 1 raz.