kupiłes oryginalny czujnik czy jakąś podróbę?? jak oryginalny to zostaje ci do wymiany czujnik wałka chociaz dziwne zeby akurat teraz sie zwalił albo przestawiony rozrzad.
jezeli kupiles podróbe nie w serwisie to tak może własnie być jak piszesz.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
oznaczenia moga byc identyczne ale te podróby nie ciesza sie za dobra opinia. to ze sie przestawil rozrzad to tez malo prawdopodobne. czasami jak wywala blad brak synchronizacji wału z wałkiem albo uszkodzony czujnik wału to nie znaczy do konca ze tak jest. znam przypadki ze w takiej sytuacji winny był czujnik wałka chociaz go nie wybijało bo sterownik silnika czsami "wariuje" i nie potrafi jednoznacznie okreslic ktory czujnik żłe zczytuje obroty...
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Witam, panowie mam ostatnio problem z paleniem, komp pokazuje mi czujnik położenia wału, za każdym razem jak skasuję, znowu go potem wywala.
Czujnik podmieniony 3 razy, za każdym razem na inny, oryginalny używany, nowy z Intercarsu i następny używany, i dalej bez poprawy.
Akumulator, alternator, rozrusznik, wszystko sprawne, ECU podmienione również nic nie dało. Rozrząd dwa razy sprawdzany, zresztą jest świeżo po wymianie
Czeski film, nikt nic nie wie, 10 mechaników się głowiło nad tym a auto dalej pali jak chcę, nie ważne czy jest cieply czy zimny.
Poza błędem czujnika położenia wału nic więcej nie wywala? W momencie kiedy nie odpala sprawdzałeś przy kręceniu czy widzi te obroty czy nie? jest to istotne bo usterka może tkwić w innym miejscu.
Była Nexia 1.5 8V 75KM
Było Toledo 1L 2.0 8V 115KM automat !
Jest Toledo 1M 1.9 TDi 110KM
Tak widzi obroty na kompie. Dawka paliwa też jest ok. I tak, jedyny błąd to ten od czujnika.
Jak auto się odpala to skaczę wskazówka obrotomierza w górę i w dól, taki szczegól, a może się przyda do czegos
Ciekawe, to wygladało by jakby był sygnał czujnika zakłócany czymś skoro wskazówka tak skacze, wiązki do kompa wszystkie po sprawdzane? I wtedy jak nie chce odpalić to nawet nie próbuje chwycić?
Była Nexia 1.5 8V 75KM
Było Toledo 1L 2.0 8V 115KM automat !
Jest Toledo 1M 1.9 TDi 110KM
Wiązka nie była sprawdzana. Chyba ostatnia rzecz jaka nie została sprawdzona, ale czy to dużo roboty z tym, wybebeszania?
Przeważnie nie chce. Wtedy trzeba odpuścić i jeszcze raz próbować. I tak do skutku jak w miarę szybko zapali. Z kolei czasem pali od strzała.