Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kristof
Zasłużony
Posty: 712
Rejestracja: 18 maja 2008, 13:35
Auto: BMW
Model: X5
Skąd?: Wolomin

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: kristof »

Poczytaj forum
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Tomas »

a świece próbowałeś zmienić? Skoro piszesz, że masz autko na gazie, to świece wtedy zużywają się 2x szybciej.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
patrykwis23
Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2009, 00:07

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: patrykwis23 »

czujnik impulsow g 28 do wymiany i po problemie!!!

[ Dodano: 2009-08-19, 00:14 ]
moze wiecie gdzie moge zakupic owy czujnik.w polsce nik nieposiada jak moje zrodla podaja potrzebny pilnie
servicemen
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 25 cze 2008, 18:11

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: servicemen »

patrykwis23 pisze:czujnik impulsow g 28 do wymiany i po problemie!!!

[ Dodano: 2009-08-19, 00:14 ]
moze wiecie gdzie moge zakupic owy czujnik.w polsce nik nieposiada jak moje zrodla podaja potrzebny pilnie


No to wymieniłeś ten czujnik? skoro piszesz że po problemie to po co ci nowy? A na pewno kupisz go w ASO.
Bartol

Pytania dotyczące silnika 2.3 V5 150 KM

Post autor: Bartol »

Jako, że Seata mam od niedawna i dopiero zaznajamiam się z nim mam do Was 2 pytania/problemy.

Dziś przy dokładnym przeglądaniu silnika zauważyłem odpiętą kostkę od jednego elementu. Nie mam pojęcia co to jest i do czego może służyć. Gdy podłączyłem kostkę zaczęło się dymić i szybko odłączyłem. Poniżej foto danego elementu. Co to jest?

Obrazek

Drugą sprawą jest to, że gdy silnik się nagrzeje słychać z niego niepokojące "pykanie". Próbowałem zlokalizować źródło tego "pykania" i podejrzewam, że to to co na zdjęciu poniżej.

Obrazek

Dziękuje za ewentualną pomoc i rozwianie mojego niepokoju. Wiem, że jestem noobem jeśli chodzi o mechanikę, ale jutro mnie czeka trasa i chcę jechać ze spokojnym sumieniem.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 13:03 przez Bartol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sroczkin
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:47

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: sroczkin »

na pierwsze pytanie nie odpowiem na drugie jest to filtr weglowy oparow paliwa
viewtopic.php?t=933
Tomek
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 20 maja 2008, 21:37
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Tomek »

Na pierwszym zdjęciu masz pompkę wody.
Bartol

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Bartol »

Tomek, jesteś pewien, że to pompka wody? Jak była by odłączona pompka to silnik nie powinien się jakoś mocniej grzać? Mi wskazówka temperatury stoi równo na 90 stopniach i ani drgnie.
Tomek
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 20 maja 2008, 21:37
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Tomek »

Tak - to jest pompa wody wspomagająca - koszt ok 450 zł.Obrazek
TomekTomek
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 26 lip 2009, 18:41
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: TomekTomek »

Witam czy właśnie takie pykanie filtra węglowego oparow paliwa oznacza że trzeba go niebawem wymienić?
ODPOWIEDZ