golfiarze piszą tak: "zmierz napięcie na tym przekazniku,przewod cienki ,niebiesko-zolty,powinno byc 12v ,po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon 0 v" lub też sprawdzają ten przekaźnik robiąc mostek między stykami roboczymi (zwierają te styki ze sobą) w przekaźniku i jak wtedy wszystko działa to znaczy, że sam przekaźnik strzelił. No ale może ktoś wie konkretnie, bo ja przepisałem to co inni napisali
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Witam! Czy może ktoś już spotkał się z podobnym objawem i czy to w ogóle możliwe:
Przy wysokiej temperaturze powietrza silnik nie zapala Rano i wieczorem, kiedy temperatura jest niższa nie mam problemu z odpaleniem. Jedyne co zdołałem zauważyć to podczas nieudanych prób nie zapalała się kontrolka świec żarowych... czy jest tu jakiś sens???
kamilwsp a czy można w jakiś sposób sprawdzić te elementy? Tak dla pewności przed ewentualną wymianą? Wczorajsza wizyta u miejscowego experta zakończyła się klapą, nie potrafiliśmy znaleźć nawet kostki (gniazda) diagnostycznej, żeby podpiąć do komputera. Na chwilę obecną autko odpala więc ciężej będzie znaleźć źródło problemów. Zapowiadają upały więc będzie szansa żeby coś pokombinować... Jedyne co udało mi się potwierdzić to, że rzeczywiście kontrolka świec żarowych powinna choć na chwilę się zapalić...
zlacze znajduje sie pod elementami do regulacji ogrzewania-wentylacji w desce rozdzielczej. konieczne moze byc wymontowanie popielniczki.
a przekaznik glowny powinien byc w drugim rzedzie od dolu, i trzecim miejscu liczac od lewej, liczac to wszystko od calego ciagu tych bezpiecznikow co masz po odslonieciu oslony tej pod kierownica zdaje sie( albo pod nogami kierowcy, juz nie pamietam).
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...