NISKI STAN PŁYNU CHŁODZĄCEGO !!!! ???
Witam mam podobny problem jak ten tutaj powyżej opisywany, a mianowicie podczas porannej kontroli stanu płynu w zbiorniczku wyrównawczym czyli na zimnym silniku stan płynu jest dużo poniżej minimum prawie na dnie z tym że kontrolka od poziomu jeszcze się nie zapala - druty kontrolki są jeszcze ledwo zanurzone w płynie. Gdy odkręcę korek to słychać syk, bulgot i płyn podnosi się do prawie między mini a maksi. Po jeździe mieszanej zazwyczaj (rozgrzany silnik) stan płynu jest dużo powyżej maksi, temperatura na wskaźniku nie przekroczyła 90. Nie widzę jakichś dziwnych objawów na korku oleju (masło), stan oleju też raczej utrzymuje się ten sam, nie dymi na biało czy coś podobnego ???
Zapytałem raz jednego "mechanika" to powiedział mi że ten typ tak ma czyli większa poduszka powietrzna wytwarza się w zbiorniczku wyrównawczym. Żadnych wycieków nie zauważyłem. Wymieniłem korek zbiorniczka na nówkę i żadnych zmian. Po prostu pojawia się i znika ???? Cóż to może być ?? czyżby uszczelkę pod głowicą szlak trafia ???