Moim zdaniem to wywal te xenon-cośtam wynalazki. Chyba, że firmowe (Philips Blue Vision, Osram Cool Blue). Jak Ci zaśniedzieją styki w lampie, albo żarówki z innego powodu będą słabiej świecić, to będzie wesoło. Żółtawe światło + niebieski filtr = ładny zielony kolor. Widuję czasami takie coś na drodze. LED-y nadają się, jako światła do jazdy dziennej, postojówki, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, podświetlenie podwozia, wnętrza, bagażnika ito. W żadnym przypadku takie H7 LED.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
MasterCzen, te mocne sam mialem i moj kumpel tez po miesiacu padla jedna jemu tez. Te walcowe mam juz ok 2 miesiecy i jest ok. Nie daja one takiego swiatla jak te pierwsze ale fajnie wygladaja, tylko nie wiem jak to w Polsce czy bolki (nic osobistego) sie nie przyczepia.
Ja mam podobne tylko na 7 LED w kolorze pomarańczowym. Powiem, że różnią się tylko tym iż widać 7 LED-ów jak jest włączona żarówka poza tym to samo jak przy zwykłej.
Jakbym chciał kupić te tańsze żarówki, to jak wygląda sprawa z legalnością? Można się spokojnie na nich poruszać?
A co z tą aukcją za 90zł? Płacę za firmę czy jakąś homologację? Bo na tych Philips mam rozumieć, że spokojnie mogę jeździć? Proszę Was o porady
PS. H7 - to żarówki to jazdy dziennej, a H4- halogeny?
voyager2550, Oby dwie powinny mieć homologację E.. Philipsy dłużej poświecą i jakość świecenia będzie lepsza. Po paru km jazdy na tych tańszych zobaczysz jak farba odpada (schodzi).
H7- mijania na pewno
H4 - w tolkach II nie występuje H1 lub H3 to halogeny nie pamiętam dokładnie które.
szukałem i znaleść nie nie mogłem... jakie są oznaczenia żarówek wewnątrz samochodu... chciałem je powymieniać na diody tylko nawet nie wiem ja ich na allegro szukać:)