ale czemu mam wymienić akumulator jeżeli jest dobry?? był sprawdzany miernikiem i wszystkie ładowania były ok... czyli jak mam 110 km to nie mam popowtrysków?? a moge mieć wtryski??
dominik pisze:czyli jak mam 110 km to nie mam popowtrysków?? a moge mieć wtryski??
Nie było wresji 110 konnej na pompowtrysku, tylko pompa rotacyjna. Nie myl pompowtrysków z wtryskiwaczami paliwa to co innego.
Jeśli chodzi o akumulator to najlepiej zrobić podmiankę zobaczysz różnicę. Jak mówiłem ja miałem to samo co ty plus duża chmura dymu na dzień dodbry, nowe świece i aku problem znikł.
Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno...
no dym też jest ale nie zawsze..... hmmm... no ale na podmianke to aku bym musiał mieć w domu bo nawet jak odpale i odrazu zgasze to juz jest lepsze to kolejne odpalanie
Nom, Martinez dobrze mówi. Może pożycz od kogoś akumulator co ma minimum 72Ah, dobra moc rozruchową i jest w miarę świeży. Podepnij się i sprawdź czy dalej masz to samo. Jak akcja z kontrolkami się powtórzy, to znaczy, że to jednak nie akumulator.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Tak, powinien tam taki być. Chyba do wszystkich 1.9 w dieslu zalecane są akumulatory minimum 72Ah (no ale pewnien nie jestem). U mnie np. jak kupiłem Tolka to okazało się, że jakiś mądry wsadził tam 45-tkę hehehe Ledwo co rozrusznikiem kręciła
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
no tak. napiecie bylo mierzone jak auto przejechalo okolo 50 km i sie aku podladowal a po dluzszym postoju może sie rozładowywać bo może nie trzymac... bo przy kreceniu rozrusznikiem gdy był pomiar robiony napiecie spadalo do 10,5 V a z tego co sie pytalem to nie tak zle
Świece w takich pogodach lekko dogrzewają po odpaleniu. Jak się świeci przy odpaleniu kontrolka ABS i/lub TCS to wina słabego akumulatora.
dominik, sprawdź ile ma przed odpaleniem Volt bo po jeździe to jest podładowany. Jeżeli będzie mniej niż 12,5V to warto podładować i sprawdzić jak odpala.