Turbina się wyłącza na 4 biegu przy 120 km/h ponieważ nie cofają się łopatki zmiennej geometrii. Zapobiega to rozsadzeniu kolektora dolotowego. Spróbuj przegonić auto na autostradzie na czwartym biegu (150-160 km/h) jadąc koło 1 godziny, u mnie to pomogło.
Po 2 miesiącach od zakupu Toledo 2 110 KM AHF zaczęła wyłączać się turbina, zaczęło być coraz gorzej. Jadąc do Legnicy, do rodziny, przegoniłem go jak psa i już czwarty miesiąc mam spokój. Przekraczając 120 km/h nic się nie dzieje, całkowicie przeszło (a byłem przekonany, że zbliża się wymiana turbiny).
Kolego adiida na forum nie piszemy drukowanymi literami
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 19:20 przez adiida, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Ja wczoraj odebrałem auto z warsztatu gdzie z regenerowali mi turbinkę (mam na to papier i gwarancje). Ustawili zapłon bo źle odpalał, sprawdzili zawory i wtryski. Lecz problem jest w tym, że samochód toczy się jak muł, nie ma tego przyśpieszenia co przed naprawą. Jeśli ktoś może mi coś doradzić to bardzo bym prosił.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 19:21 przez koras-17, łącznie zmieniany 1 raz.
mam ten sam problem bo jak zawieszala mi sie turbina przed czyszczeniem zrobil mi sie kompletny mul...jestem w trakcie szukania przyczyny tego...moze przeplywomierz siadl
grzesiek998 popraw tego posta tak, aby był napisany po polsku
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 19:23 przez grzesiek998, łącznie zmieniany 1 raz.
Witajcie koledzy klubowicze. Chciałbym trochę podkręcić silnik, mam toledo z 2000r 1.9 tdi 110 km 1M. Moje pytanie brzmi jaka turbinę mogę zapodać?Jest ich trochę na allegro,ale nie wiem która by pasowała.Prosiłbym o dokładną nazwę jeśli można.
POZDRO WSZYSTKIM!!!
Myślę tak w granicach 170km.Wtryski też mam zamiar wymienić,ale nie znam namiarów gdzie mogę kupić. Najlepiej by było przez internet,bo mieszkam za granicą.