czesc mam pytanie mam toledo 1L dosc czesto wlacza mi sie wentylator i maska jest duzo nagrzana dala by cos zmiana chłodnicy albo co zmienic zeby sie mniej nagrzewał
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 15:24 przez dzopek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Najpierw zmień płyn chłodniczy, później sprawdź termostat, jak to nie pomoże to wtedy pomyśl o zmianie czegokolwiek, mnie w okresie letnim ciągle wentylator pracuje w mieście
maska zawsze sie narzewa bo ciepło ucieka do góry, a masz mate wygłuszjaca, bo ona działa tez jako izolator
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Koledzy, w moim Tolku 1M silnik 1.6 SR rok 2000 kupiony w Polsce poddała się chłodnica.Więc pojechałem do mechanika i za godzinę chłop do mnie dzwoni że u mnie jest zamontowana chłodnica z silnika 1.4 i wisco także. Czy to możliwe żeby fabryka dała babola , czy raczej auto jest po strzale ?
Dodam tylko że pas przedni wygląda na oryginał są naklejki po niemiecku i oryginalne zgrzewy. Jakieś koncepcje?
wisco w toledo jakim cudem, masz chyba na myśli wentylator chłodnicy. Z chłodnicami tak czasem jest że zamontowanych jest kilka rodzai do jednego typu silnika. Może tak być, że np. do krajów w których panują wysokie temperatury są większe chłodnice.
O to chodzi, chłodnica z mniejszej pojemności, może w zupełności wystarczyć na większy sinik (bez przesady większy), będzie miała wystarczającą wydajność.
Dzięki za odpowiedzi,faktycznie chodziło o wentylator chłodnicy (mechanik powiedział na to wisco) więc tak napisałem.Najważniejsze że jest szansa na to iż tak założyła fabryka, a nie jakiś "fachowiec" po naprawie blacharskiej.