Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.
Serdecznie pozdrawiam
Proszę podajcie mi jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku dla silnika AHF.
Chcę sprawdzić bo po wymianie paska nie był ustawiany a zaczyna mi ciężej odpalać
Serdecznie dziękuje.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2010, 23:53 przez dzwonek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Odkręcasz trzy śruby koła rozrządu a następnie jedną środkową delikatnie luzujesz. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara zwiększasz kąt wtrysku w przeciwną stronę zmniejszasz.
chłopaki mam pytanie jak ustawić kat wtrysku w silniku na pompo-wtryskach wiem wiem powiecie ze się tego nie robi ze tam nie ma regulacji a ja mam go walniętego synchronizacja i świece są git a on rano kreci kreci po dłuższej chwili odpala wywalając chmurę dymu po podpięciu pod vaga w którymś tam teście nie pamiętam dokładnie którym wychodzi coś takiego wartości w niej powinny wynosić pomiędzy 2BTDC-2ATDC a u mnie wynik jest równy 4BTDC,lub zapytam w którym miejscu znajduje się czujnik położenia walu lub na czym powstało to kłamstwo ze ten kat jest zły, mechanik stwierdził już na sam słuch jak wjeżdżałem do garażu ze z zapłonem tzn katem jest coś nie tak po samym dźwięku, podpiolem temat w dwuch pytaniach bo pasuje do jednego i drugiego
witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to?
pawko04 pisze:witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to?
Za tydzień tj. w sobotę będę w Płońsku to możemy się ustawić i sprawdzę Ci kąt wtrysku, dawkę itp. i coś zaradzimy...