Prawdopodobnie przyczyna tkwi albo w kostce albo w wiązce co jest w radiu i łączy wyświetlacz i płytę z radia. Spróbuj poruszać kostkę lub wiązkę i zobacz czy jest poprawa.
Przy okazji proszę to przenieść jak się da do tematu o Aurze
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Jezeli pojawilo to sie nagle to kostka lub tez wiazka jak najbardziej prawdopodobna. Jezeli natomiast bylo to jeszcze przed kupnem samochodu to ktos majstrowal przy stacyjce i pewnie wpial sie nie do tego pinu. ale na odleglosc to ciezko jednoznacznie stwierdzic
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
WITAM - działo to się stopniowo np.dzisiaj rano było ok przez 2 min potem zgasło , ale lekko się jakby świeciło kostki i reszta okablowania sprawdzane .Dzięki za odpowiedzi Cała reszta oświetlenia ok
gerard pisze:WITAM - działo to się stopniowo np.dzisiaj rano było ok przez 2 min potem zgasło , ale lekko się jakby świeciło kostki i reszta okablowania sprawdzane .Dzięki za odpowiedzi Cała reszta oświetlenia ok
A kostkę i wiązkę sprawdziłeś wewnątrz radia bo o tą mi chodziło. Musisz wyjąć radio i je otworzyć.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ja miałem ten sam problem z radiem. Podjechałem do elektronika i powiedział że to sterownik poświetlenia w radiu padł. Powinno być tak że jeśli światła masz wyłączone to gaśnie radio a jak światła włączasz to radio się poświetla. Wystarczyło odpiąć jeden z kabelków z kostki i teraz świeci mi cały czas.