[ALL] Obsługa VAGa

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

[ALL] Obsługa VAGa

Postprzez prymusnmr » 19 lutego 2010, o 21:42

Potrzebuje pomocy,a mianowicie jade jutro do kolegi na vaga by ustawic kat wtrysku po uprzednim wymianie rozrzadu<wlasnodzielnym> i prosze was o pomoc jak dokladnie wejsc w opcje do ukazania sie pozycji kata wtrysku.Drugie pytanko to niewiem czy to bedzie VAG czy tez jakis program na kompie lub inny fejs i zastanawiam sie czy jesli mi napiszecie instrukcje do VAGa to czy cos sie nie pokreci krok po kroku w ustawieniach jesli bedzie inny komp.Z GORY DZIEKI!!
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kornat » 19 lutego 2010, o 22:20

Na odpalonym silniku i temp. 90 stopni odpalasz VAG-COM i:
SELECT>ENGINE 01>BASIC SETTINGS 04>Group 000 po czym wciskasz "GO" i obserwujesz drugie okienko. Prawidłowa wartość 49-53
Ustawienie jest na kole od pompy przekręcasz zgodnie wskazówkami zegara to zwiększasz wartość w przeciwną stronę zmniejszasz.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez prymusnmr » 19 lutego 2010, o 23:24

kornat Podziekowal koledze za szybka odpowiedz,zobaczymy co bedzie jutro po ustawieniach bo jak na razie to ciezko sie wkreca do 3 tysiecy obrotow a potem jest ok.
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 19 lutego 2010, o 23:30

U mnie w AHF mam 63 czyli lekko przyspieszony to i na to wychodzi ze odpalac powinien bez najwiekszych problemow i tak tez jest.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez prymusnmr » 19 lutego 2010, o 23:38

odpalac to mi odpala super nawet teraz lepiej niz przed wymiana paska rozrzadu tylko z przyspieszeniem cos ciezko mu sie bujnac do 3 tys...
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 19 lutego 2010, o 23:41

stałos ei to od razu po wymianie rozrzadu czy tez wczesnej miałes podobny objaw?
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez prymusnmr » 19 lutego 2010, o 23:45

od razu po wymianie dodam ze wczesniej palil mi ciezko z rana a i znaki byly przestawione teraz znaki sa oki pali leciutko lecz brak mocy..
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 19 lutego 2010, o 23:52

Moze przepływka jednoczesnie padła. Miałem podobny przypadek ze robilem dla goscia turbinke( zapieczone kierownice-stały element w TDI) poniewaz słabo przyspieszał i po załozeniu znowu zaczal slabo przyspieszac wlasnie do tych 3 tys., sprawdzilem wartosci na VAGu i wyszlo ze przepływka do wymiany, Skontroluj sobie ja przy okazji. W ogole sprawdz czy nie wbiło ci jakiegos błedu.

[ Dodano: 2010-02-19, 22:54 ]
Dodam ze turbinka była swoja drogą równiez do czyszczenia. Nie myśl ze wyjąłem ja bez sprawdzenia wczesniej czy nadaje sie do "remontu". :-P
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez prymusnmr » 19 lutego 2010, o 23:57

Mam gleboka nadzieje ze to tylko kat wtrysku bo we wtorek czeka mojego TOLEDZIAKA 2 tysiace km i ma sie sprawic dobrze... :roll:
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 20 lutego 2010, o 00:03

Oby to bylo to. ;) sprawdz przy okazji inne parametry VAGiem i jak cos jest nie tak to to wychwyc.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron