Ja wole Knechta w filtrach niby wszystko wyglada tak samo ale od wewnątrz to już inna historia< jakość i ilość materiałów
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
A myślałem, że wszyscy będą polecać Filtrona. Może z tego względu, że na każdej stacji benzynowej można go spotkać:) Jestem podobnego zdania jak CYRULIK. Stawiam na jakość materiału. Więc mój wybór prawdopodobnie padnie na Knechta. Dzięki bardzo za pomoc
kolego Sebol89 na filtrach i oleju się nie kończy po zakupie autka musisz jeszcze wymienić pasek rozrządu rolki napinacze pasek wieloklinowy mnie taki przeglądzik kosztował 2000zl ale części były SKF-u filtr paliwa i oleju BOSCH filtr powietrza CHAMPION i kabinowy fakt FILTRON ale węglowy. Olej Mobil S 10W40 do turbo diesla.
Igi84 właśnie jestem w trakcie wymiany rozrządu. Ale tutaj to problemu nie mam, bo znalazłem bardzo dobrego mechanika, więc ten problem zostawiam jemu. A pasek wieloklinowy...hmm...będę też musiał to zrobić. Choć mam nadzieję, że wytrzyma do wiosny
Sebol89 ja po prostu wymieniłem wszystko od razu to tez zależy jakimi kto dysponuje środkami, co najważniejsze jest to żeby wymienić pasek rozrządu napinacze i rolki ale pamiętaj ze pasek wieloklinowy jest tez ważny:) u mnie muszę jeszcze wymienić siłownik napinacza jeżeli się nie da do cały napinacz:)