[ALL] Oleje i filtry

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CYRULIK
Zasłużony
Posty: 866
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:22
Auto: Leon Zonki ;)
Model: Moje S 2,5
Skąd?: WPI MAZOWIECKIE (Sułkowice)

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: CYRULIK »

Ja wole Knechta w filtrach niby wszystko wyglada tak samo ale od wewnątrz to już inna historia< jakość i ilość materiałów
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
sebol89
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:24

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: sebol89 »

A myślałem, że wszyscy będą polecać Filtrona. Może z tego względu, że na każdej stacji benzynowej można go spotkać:) Jestem podobnego zdania jak CYRULIK. Stawiam na jakość materiału. Więc mój wybór prawdopodobnie padnie na Knechta. Dzięki bardzo za pomoc :-)
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: Lucas »

Ja prawdopodobnie też wezmę Knechta,ale to jeszcze się zobaczy.
A jak mam np w Intercarsie 3 do wyboru filtry to czym się mam kierować ?
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Grójec

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: koti »

Ja do tej pory stosowałem MANN ale jak tak zachwalacie Knechta to muszę o nim poczytać.

Edit
Zobaczyłem ceny Knechta,
- filtr kabinowy LAK 31 - 115 zł
- paliwa KL 147D - 91 zł
- powietrza LX 684 - 33zł
- oleju OX 143D - 23 zł

Co daje 260 zł za komplet, powalające ceny.
Raczej zostanę przy MANN. Też dobre i tańsze.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Gdynia

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: igi84 »

kolego Sebol89 na filtrach i oleju się nie kończy po zakupie autka musisz jeszcze wymienić pasek rozrządu rolki napinacze pasek wieloklinowy mnie taki przeglądzik kosztował 2000zl ale części były SKF-u filtr paliwa i oleju BOSCH filtr powietrza CHAMPION i kabinowy fakt FILTRON ale węglowy. Olej Mobil S 10W40 do turbo diesla.
sebol89
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:24

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: sebol89 »

Igi84 właśnie jestem w trakcie wymiany rozrządu. Ale tutaj to problemu nie mam, bo znalazłem bardzo dobrego mechanika, więc ten problem zostawiam jemu. A pasek wieloklinowy...hmm...będę też musiał to zrobić. Choć mam nadzieję, że wytrzyma do wiosny :-)
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: Lucas »

Ja kupiłem komplecik Mann'a :D
Jeszcze tylko olej muszę poczytać jaki wziąć i jazda ! :D
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Gdynia

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: igi84 »

Sebol89 ja po prostu wymieniłem wszystko od razu to tez zależy jakimi kto dysponuje środkami, co najważniejsze jest to żeby wymienić pasek rozrządu napinacze i rolki :) ale pamiętaj ze pasek wieloklinowy jest tez ważny:) u mnie muszę jeszcze wymienić siłownik napinacza jeżeli się nie da do cały napinacz:)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: kornat »

igi84 pisze:wymienić pasek rozrządu napinacze i rolki

No i przydało by się sprawdzić a najlepiej wymienić pompę wody.
sebol89
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:24

[ALL] Oleje i filtry

Post autor: sebol89 »

kornat pisze:
igi84 pisze:No i przydało by się sprawdzić a najlepiej wymienić pompę wody.


no właśnie. Bo później w razie pompa nawali to i tak trzeba zdjąć najpierw rozrząd. Wszystko niestety zależy od tego czy mi starczy złotówek :-)
ODPOWIEDZ