regii.kr pisze:i jak zrobione ?
A no zrobione!!!
Sprawunia wygląda tak: wczoraj rozebraliśmy to, czyli zdjąłem półośkę prawą z oboma przegubami, zdjąłem ten wewnętrzny, wyczyściłem i zawiozłem do innego sklepu z częściami niż ten w którym mówili że to jest w całości półośka i obydwa przeguby bo kumpel mefanik mówi że za dużo już niemieckich aut robił żeby uwierzyć że niemcy takie coś by w całości robili i rację miał, zatem zawiozłem przegub do sklepu a tam kupa śmiechu bo 90 zł tylko kosztował
A w portfelu 700 zł przygotowane <hahaha>
Roboty bardzo mało przy tym jest bo:
1. Zdjąć koło
2. Odkręcić przegub zewnętrzny od piasty i wybić go z piasty
3. Odkręcić końcówkę drążka stabilizacyjnego od wachacza (klucz 18), który przy okazji wymieniłem (35 zł)
4. Odkręcić na końcu półosi przy skrzyni gdzie przegub docelowy jest 6 śrub (torx)
5. Półoś z oboma przegubami już jest już na ziemi więc tylko zabezpieczenie zdjąć z półosi i przegub mamy w dłoni
Aha, no i stuki ucichły jak narazie więc winowajca został namierzony przy Waszej pomocy moi drodzy Toledo maniaki
>>--> THX !!!