Czesc siwy no wlasnie jestem po wymianie sprzegla niestety nic milego , robilem to z kolega on sie zna troche na mechanice ale i tak bylo ciezko zwlaszcza z wlozeniem !!!! Ale do tematu dodam ze pedal sprzegla wyladowal w podlodze i nie wrocil pozostawiajac mnie bez mozliwosci wlozenia biegu , czytajac fora i to co wywnioskowalem po przejsciach innych to powinna byc pompka sprzegla ale to wyelimiowalismy zaciskajac wez gumowy za pomka ALE z ta metoda spr to ostroznie bo gdy sie okaze ze pompka jest ok a zablokijesz ( zacisniesz zaciskiem ) przewod w jago gumowej czesci to wciskajac pedal sprzegla pedal moze sie wylamac i tak tez sie stalo w miom przypadku !!! W
Wiec wniosek pomka ok , wiec to wysprzeglik bylem pewny ! Zakupilem nowy ( 40 funtow jestem w walii ) i z nowu ze tak powiem du....
wysprzeglik wymieniony uklad odpowietrzony kilka razyyyyy a jak nie wysprzeglalo tak nie wysprzegla \\\\\\\\\\\\\\\\. No i co dalej jak napisalem wyzej niestety a moze na szczescie skrzynie poszla na zewnatrz no i to byla przyczyna moich problemow tarcza sprzegla kompletnie sie rozsypala , lozysko tez nie bylo " nie cuda " a docisk dosc wyrobiony wiec wymienilem komplet ( niemiecki LUK ) 120 funtow no i problem zniknol !!! przejechalem zaledwie kilka kilometrow ale widze ze jest o niebo lepiej , biegi wchodza miekko sprzeglo bierze jakos plynniej . Nie znam histori tego samochodu ale z tego jak wygladalo sprzeglo to przedemna jezdic chyba jakis traktorzysta . Mam nadzieje ze ta historia pomoze komus na przyszlosc , jak to pisze to nawet dla nie caly ten opis wyglada dosc latwo , ale tak nie bylo !!!!