Witam wszystkich toledo posiadaczy. Mam nastepujacy problem - mianowice po dłuzszym postoju czy tez po zimnej nocy Toledo 1.9 TDI AHF trudno mi odpala nie dzieje sie to zawsze ale jednak. Po zgaszeniu za drugim razem odpala na pyk:) A gdy jest cieply to szybciej niz na pyk:) Kos mi powiedzial ze moge miec zapowietrzony układ paliwowy (cofa sie paliwo czy coś)- nie wiem czy to prawda. (dodam ze kąt wtrysku i akumulator oraz swiece (maja tez 9 miesiecy) sa ok a filtr paliwa był wymieniany przez ojca jakies 9 miesiecy temu- przy wymianie był zalany ropą. Caly czas widze w tym przezroczystym wezyku który idzie od filtra paliwa do pompy BOMBELEK POWIETRZA nie wiem czy to normalne czy tez nie. Moze wiecie jak sie go pozbyc (jak odpowietrzyc układ paliwowy) Z gory dzieki za odpowiedź.......
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2012, 22:51 przez Szymek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten jeden bąbelek to jeszcze nie problem moim zdaniem. Ja miałem nawet 3 bąbelki i odpalałał na dotyk
A teraz nie mam ani jednego bąbelka i podobny problem ...
1. Jak dawno był wymieniany filtr
2. Przewody paliwowe nie są sparciałe
3. Czy masz opaski (zatrzaskowe) czy skręcane
4. Ile ON masz zazwyczaj w zbiorniku ( rezerwę czy więcej)
jak mowisz ze to nie problem to chociaz to dobre. Jak odpalam na mrozie to czekam az przekaznik od swiec da znac i wtedy krece - ale musi troszke pokrecic zanim odpali. a ostatnio po nocce przy -4 trzy razy go grzalem zanim odpalił chociaz nie czekałem na przekazniki
[ Dodano: 2009-12-14, 21:05 ] 1. Wymiana filtra 9 miesięcy temu (filtr MANA). Wymieniał ojciec i przy wymianie zalał go ropa.
2. Przewody wyglądają jak nowe.
3. Opaski są zatrzaskowe.
4. A w baku jest zawsze od ¼ do ¾ - rezerwa nie świeci mi się prawie nigdy chyba ze w trasie jakiejś dalekiej jestem
Ja bym sprawdził przygniatając na końcu przewodów paliwowych ( przy filtrze) czy się lekko nie poci. A można by było wymienić opaski na skręcane. Dłużej wytrzymują bo te zatrzaskowe są dobre na pierwsze kilka razy. Wymienić przy pompie i przy filtrze. Powinno pomóc.
Dzieki za radę - jutro sie sprubuje. bo kurcze tak ałto chodzi jak marzenie a to odpalanie po tym długim postoju czy przy mrowie to mnie troszke denerwuje...
na dole pod filtrem masz odpowietrzenie ale przyczyna pewnie jest w świecach żarowych pewnie się nie grzeją do końca albo przy skręcaniu świec coś nie łączy