"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Ten filtr jest w podszybiu po prawej stronie. Musisz zdjąć najpierw gumową uszczelkę biegnącą poprzecznie od amora do amora, następnie plastikową maskownicę (4-5 wkrętów) i ukaże się Tobie oczekiwany widok. Dodam, że u siebie chciałem ten filtr wyjąć i wyczyścić jak smarowałem mechanizm wycieraczek, ale za żadne skarby nie chciał wyjść więc odpuściłem
Trzeba zdjąć uszczelkę na podszybiu pod maską (taką przez całą szerokość komory silnika; trzymają ją spinki zaciskowe) i zdjąć plastik z lewej strony (na foto zaznaczony strzałką). Pod nim jest filtr w obudowie lub go tam nie ma - zależy chyba od wersji. U mnie nie ma.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
szymekgd pisze:Powinien byc dokladnie tak gdzie pisza koledzy, ale nie zawsze go montowali i wtedy zamiast podstawy filtra masz zwykly wlot powietrza z kratka.
Dokładnie tak, ja mam tylko wlot powietrza z kratką, ale filtru nie mam choć można go tam włożyć
audisia, zazwyczaj nie ma filtra, aby go załozyć trzeba kupić adapter od golfa 2
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".