Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Michcio11
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 20:47
Auto: toledo
Model: ABF
Skąd?: Jelenia Góra

Re: [1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: Michcio11 »

irocket pisze:Pin 33 to masa, idzie potem do czujnika G42 (czujnik temperatury powietrza zasysanego) i następnie do pinu 36; od 33 idzie też do pinu 3 czujnika prędkości obrotowej silnika; idzie też do miejsca oznaczonego 220. Pin 14 to czujnik G62 (temperatury płynu chłodniczego) i drugi koniec idzie też do 220. Z tego samego 220 bierze też masę F25 "throttle valve switch"
Okej sorki nie wiele zrozumiałem tzn źle się wpiąłem do ECU?

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: irocket »

Niby dobrze, ale może pod złe piny czujnika ;)
Warto by było po podłączeniu sprawdzić VAGiem co pokazuje czujnik.
Michcio11
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 20:47
Auto: toledo
Model: ABF
Skąd?: Jelenia Góra

Re: [1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: Michcio11 »

irocket pisze:Niby dobrze, ale może pod złe piny czujnika ;)
Warto by było po podłączeniu sprawdzić VAGiem co pokazuje czujnik.
Piny podpialem 1i 3 kolorami tak jak było w starej kostce. Problem znalazłem dziś spadł mi wężyk podcisnienia jak grzebalem w przewodach. A co do diagnostyki to jakiego programu użyć co by działał dobrze z kablem vag kkl?

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: irocket »

Ja jakiś na chomikuj znalazłem "diag pl" czy coś takiego, to VCDS Lite w większości spolszczony, działa na 64 bitowym systemie i bez problemu łączy się z autem
Michcio11
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 20:47
Auto: toledo
Model: ABF
Skąd?: Jelenia Góra

Re: [1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: Michcio11 »

Ja pobiera ale coś nie umiem tych programów uruchomić masz jakiś link sprawdzony?

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: irocket »

Wyślij maila to podrzucę Ci to, co mam
Lux-Toledo
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 13 gru 2018, 05:29
Auto: Toledo 1L
Model: 1.6 AFT
Skąd?: Żagań

[1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: Lux-Toledo »

ustawienie zapłonu wg wyżej wymienionego sposobu:
w 007 mam 61 i 61 tj coordinaton hall sensor,
czasami jest 59.0 i 6.0
auto nie odpala
Michcio11
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 20:47
Auto: toledo
Model: ABF
Skąd?: Jelenia Góra

Re: [1L] Połączenie VAG bezpośrednio do ECU

Post autor: Michcio11 »

Witam dalej mam kilka problemów z silnikiem ABF czy jest tu ktoś kto pomoże ogarnąć
1 czasami falują obroty krokowy wyczyszczony przepustnica czyst jedyne co to są w niej małe ryski jakby klapka tarła.
I nie wiem jak się podpiąć do ecu bezpośrednio nie wiem na którym pinoe jest linia k

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ