Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Tematy ogólno-techniczne
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: vwir »

Biorąc pod uwagę porę roku i temperatury to możnaby zaryzykować i zupełnie odpiąc wiatrak. No i zobaczyć, czy po tygodniu znowu się rozładuje akumulator.
Krzysiek_lodz
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 03 kwie 2018, 16:51
Auto: toledo 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: łódź

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Krzysiek_lodz »

Wybaczcie że dopiero teraz ale coś było nie tak z forum chyba, albo to u mnie tylko.

Wracając do tematu sprawdziłem wentylatory na krótko tzn. podłączyłem prosto z aku i niby chodzą oba okej. Kręcą się dosyć lekko tak mi się wydaje. Macie jeszcze jakieś pomysły? :-/
Coś czytałem jeszcze o module komfortu czy rozruszniku albo styku w drzwiach... :-/ Myślicie że styk w zamku może wywołać aż taki spadek prądu w takim czasie ?
Krzysiek_lodz
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 03 kwie 2018, 16:51
Auto: toledo 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: łódź

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Krzysiek_lodz »

Witajcie ponownie, wracam do swojego ostatniego tematu prądu. Od ostatnich postów, z auta wyjąłem radio, wyciągnąłem bezpiecznik od grzania szyby i lusterek. Do wczoraj auto jeździło bez zarzutu aż wczoraj jak gdyby nigdy nic nie odpalił. Tzn. Podczas przekręcenia kluczyka i próby rozruchu kontroli zgasł, ale ku mojemu zdziwieniu i nerwów na takich mrugających kontrolkach trzymałem ciągle kluczyk na rozruchu i wcisnąłem pedał gazu w podłogę, auto ledwo ledwo ale odpaliło... Nie mam już pojęcia co tu się dzieje. Wszyscy rozkładają ręce w mojej okolicy. Co jeszcze mogę sprawdzić? :?: :!: I mam jeszcze pytanie czy jak wyjmę bezpiecznik od modułu komfortu to będę mógł normalnie użytkować auto :?: ???
Tak jak już wcześniej pisałem pomiary poborów prądu są w normie nawet w chwili gdy auto nie chce odpali.
Mat123321
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2016, 18:47
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.6 AKL
Skąd?: Konin

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Mat123321 »

Witam, pytanie brzmi czy pod podsufitka mam otwory montażowe na zasłonę/daszek przeciwsloneczny przed lusterkiem wstecznym (środkowym) jeżeli oryginalnie nie miałem daszka?

Boję się odchylać ta podsufitkę aby zobaczyć bo pewnie się odlepi czy coś wiec pytam
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: DzieX »

Z tego co pamiętam to nie ma otworów.
Mat123321
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2016, 18:47
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.6 AKL
Skąd?: Konin

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Mat123321 »

Wiec skoro nie ma to można w tamtym miejscu wywiercić sobie małą dziurkę? czy tam od razu blacha dachu jest?
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: DzieX »

Można, ale jednak sprawdź bo serio nie pamiętam już a nie mam auta żeby sprawdzić.
Dawido
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 15 sie 2018, 07:15
Auto: Toledo 1M
Model: 1.6 8v AKL
Skąd?: Tarnobrzeg

Re: [ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Dawido »

Witam
Jestem tu nowy a problem uznałem za nietypowy(szukałem po forum) więc piszę tutaj.

Jestem posiadaczem Tadzika od 3 lat(1M 1.6sr akl 8v ).
Auto nagle straciło na mocy nie odpalalo.(kilka wizyt u mechaników każdy twierdzi że uszczelka).
Okazało się że pekla cewka zapłonowa. Wymiana cewki oryginał,kable i świece. Auto normalnie odpalalo ale mulowaty. Po diagnostyce wymiana przepustnicy oraz kolektora lewe powietrze. Po tych wszystkich zabiegach pozostał błąd czujnika halla. Auto normalnie pracuje przyspiesza odpala do momentu deszczu. Przełącza się w tryb awaryjny albo nie odpala ,jak zapali obrotomierz pokazuje albo 0 albo 8000 obrotów praca silnika jak na biegu jałowym ładnie równo trzyma. Dodam że jak elektromechanik sprawdzał połączenie wszystko było ok. Jedynie nie podobało mu się że woda się zbiera w okolicy komputera pod podszybiem. Na komputerze widać delikatne ślady erozji. Jeżeli jest ciepło i nie pada, auto chodzi idealnie żadnych problemów. Proszę o jakas poradę, bo jak widać to nie jest uszczelka pod głowicą a 6 mechaników tak twierdzi...
117 tysięcy bez awari , 2 lata i 11 miesięcy z Tadziem 1.6 sr 8v/akl
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Bartek26 »

ewidetnie problem ekektryczny , przygladnij sie jeszcze raz samemu czujnikowi halla i calej kablotece , jak nic nie znajdziesz to sprobowalbym podmienic ecu ... albo wyciagnac ecu ,wziac do domu i w wilgotny dzien zamontowac zobaczyc czy odpali... albo nawet na myjnie pojechac i zlać dziada i po chwili wrzucic ten sterownik.
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Roxon40 »

I do tego zabezpieczyć miejsce komputera i wiązki. Możliwe, że jak pada, zbiera się woda, i powoduje zwarcia.
ODPOWIEDZ