[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: piotreus-1988 »

Dzięki wielkie!
Awatar użytkownika
marcinek85
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 05 mar 2014, 19:41
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Wola Batorska

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: marcinek85 »

Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie ustawiania Service na liczniku. Otóż przy ostatniej zmianie oleju znajomy kasował mi Service i tak go skasował, że przestał całkiem odliczać, ostatnio zmieniałem olej i zacząłem szukać jak to ustawić, ale niestety z żadnym rezultatem. Znajomy ma Vag Com 5053. Szukaliśmy w liczniku, kanały od 43 do 46 ale nie wiedzieliśmy co wpisać, wyczytałem, że jeden kanał jest do Long life, inny do przebiegu, a jeszcze inny do czasu wymiany oleju. Pomoże ktoś??
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

Ustawia się to w adaptacji kanału 17-tego (od licznika), ale chyba nie aż tak daleko. Na którymś z pierwszych podkanałów adaptacji już jest ta opcja o ile mnie pamięć nie myli.
rafal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Wrocław

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: rafal »

Mam dziwny problem z VAG-COM. Posiadam toledo z roku 1999 i mam kabel KKL.
Jeśli przekręcę kluczyk mogę zalogować się do 01-ENGINE. Jednak jeśli włączę silnik i silnik będzie pracował to VAG się rozłącza (no respons). Zmieniałem baurate i nie pomogło. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: haszczu »

Roxon40 pisze:Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Ja robiłem zawsze tak:
Grupa 001 (bo tam jest kluczyk) wartość z 1 na 0 i zapisz, od razu od nowa dawałem z 0 na 1 i znów zapisz i klikałem na pilocie otwieranie lub zamykanie kilka razy

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Tak. Ja to wiem ale jak robię zero i zapisz, to on nadal pokazuje wartość jeden jak wpiszę 2 i zapisz to też pokazuje wartość jeden.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: irocket »

A odłącz akumulator na chwilę, potem spróbuj jeszcze raz
rafal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Wrocław

[Toledo 2, 99r] Problem VAG i połączenie z silnikiem

Post autor: rafal »

Witam.
Od dłuższego czasu borykam się z problemem połączenia VAGa do Toledo 2, 99r, silnik AHF 110KM.
Mianowicie po przekręceniu kluczyka Vag łączy mi się ze sterownikiem silnika i mogę wejść w opcję. Gdy tylko odpalę silnik połączenie ze sterownikiem silnika zostaje zerwane i już nie mogę się połączyć (no response... ).
Podczas odpalonego silnika do niektórych sterowników mogę się podłączyć a do niektórych nie.

Już nie wiem gdzie może być problem.

Posiadam tradycyjny niebieski kabelek. Myślałem aby spróbować kupić lepszą wersję od Viakena ale nie mam pewności czy to na pewno kabel (ponieważ do niektórych sterowników może się podłączyć a do niektórych nie)
Próbowałem na VAG 311-2 oraz 409-1 na obu taki sam problem.
Próbowałem również na różnych prędkościach i dalej to samo.

Czy ktoś miał taki problem? Może mógłby mnie nakierować gdzie mógłbym poszukać rozwiązania? Za wskazówki będę wdzięczny.
ODPOWIEDZ