Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: DzieX »

Ale co można? Ja nie udostępniam linków. Trzeba sobie samemu poszukać.
Folxs
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 24 maja 2017, 20:17
Auto: Toledo II 1M
Model: 1.6 16V BCB
Skąd?: Szczecin

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Folxs »

Teraz to mi takie błędy sypią - czy jazda z lambdą w takim stanie jest groźna? Dodam że mam LPGObrazek
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: DzieX »

Coś dziwnego dzieje mi się z silnikiem. Wyskoczyły błędy:
17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started
P1579 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected
P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Silnik trzyma podwyższone obroty. Przy jeździe mocno szarpie po dodaniu gazu. Poza tym czasem nie ma siły w ogóle utrzymać wolnych obrotów. Ktoś ma jakiś pomysł? Po odpięciu czujnika temperatury cieczy nic się nie zmieniło. Po odpięciu przepływki ledwo pracował.
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Co do pierwszego, spróbuj go usunąć adaptować przepustnicę w kanale 60 z tego, co wyczytałem. Następny też wydaje się być związany z przepustnicą. Trzeci od czujnika temperatury powietrza, gdzieś na dolocie być powinien. Możliwe, że sprawa kabelków
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: DzieX »

Też tak podejrzewam, bo to wszystko wyskoczyło na raz.
Szpadzik
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 13 gru 2018, 19:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 8V AKL

[1M] 1.6 8V AKL bład 00537-zamulony i pożera paliwo

Post autor: Szpadzik »

Witam.
Mam problem z moim toledziakiem. Sam sprowadziłem go z Niemiec, ale od samego początku był z nim problem odnośnie zamulenia (sądziłem ze długo stał). Ale po podpięciu go vagiem wyskoczyły mi oto błędy.
+00522- Czujnik temperatury płynu chłodniczego G62
+00537- Regulacja sondy lambda 18-10 - Upper Limit - Intermittent

Wymieniłem czujnik oraz sonde, po przejechaniu sie i ponownym podpięciu vagiem bład 00537 nadal sie pojawił. Objaw jaki sie pojawia to zamulenie przy 3-3,5 obr/min na 3 i 4 biegu jak juz wskoczy błąd to zamulenie juz mu towarzyszy na wyższych i niższych biegach a co za tym idzie duże spalanie i brak możliwości wyprzedzenia kogokolwiek. Dałem elektrykowi by sprawdził wiązkę miedzy sondą, a sterownikiem twierdzi, że wszystko jest ok. Podejrzewam juz tylko przepływke, MAP sensor lub filtr paliwa/pompe paliwa. Ale gdybać i wymieniać części mogę, aż w końcu wymiana przekroczy wartość auta. Pomóżcie.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] 1.6 8V AKL bład 00537-zamulony i pożera paliwo

Post autor: DzieX »

Szoszo_90
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2019, 14:09
Auto: 1M
Model: 1.8 APG
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Problem 1.8 20v APG

Post autor: Szoszo_90 »

Witam,
Może ktoś podpowie co posprawdzać lub naprowadzi na rozwiązanie.
Posiadam 1.8 20v APG + LPG.
Rok temu miał wymienianą sondę lambda oraz zawór EGR . Pół roku temu nowe przewody WN, świece 1 biegunowe.
Czy jeździ się na LPG czy PB co 50-150 km wyskakuje po skasowaniu check .
Po podpięciu pod komputer pokazało:

16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
P0139 - 35-10 - - - Intermittent

Może ktoś podpowie.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Re: Problem 1.8 20v APG

Post autor: haszczu »

Jeździ normalnie? Spalanie w normie?
Obstawiałbym przepływomierz lub nieszczelność w układzie i sonde

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Krzysiek_lodz
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 03 kwie 2018, 16:51
Auto: toledo 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: łódź

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Krzysiek_lodz »

Witam forumowiczów, nie wiem czy do końca jest to dobry dział na mój temat, ale napisze mam polskiego vaga 4.9. Podczas powrotu z majówki miałem problem z Toledo 2002 1.8 20V benzyna. W trakcje jazdy ze stałymi obrotami auto szarpie nagle, dojazd do świateł spadek obrotów gdzieś do 500 i nie równa praca tak jak by nie chodził na jeden cylinder, do tego czuć mocno takie nie przepalone spaliny czy paliwo. Po podłączeniu polskiego vaga. Pokazał następujące błędy:

17524 - Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związane ze sprzętem.
18048 - sterownik silnika - uszkodzenie/ brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
16787 - Uszkodzenie obwodu recyrkulacji spalin brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
17852 - Czujnik recyrkulacji spalin - uszkodzenie funkcji brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem.

Miał ktoś może taki problem i pomoże sobie z nim poradzić.?? :?: Dodam że po skasowaniu błędów auto odpaliło normalnie ale tylko na chwile. Teraz wywala te błędy cały czas jest problem z pracą silnika. Nie ważne czy zimny czy ciepły, pracuje nierówno spalanie chwilowe pokazuje na postoju 1,8l/h. Pomocy !!
ODPOWIEDZ