[1L] Szarpanie na gazie

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

[1L] Dusi sie na gazie

Postprzez szakalaka » 2 listopada 2016, o 18:33

Problem pojawił się nagle, czy stopniowo się pogarszał?
szakalaka
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 września 2016, o 12:31
Lokalizacja: Wrocław
Car: 1L Magnus
Engine: 1.6 AFT

Re: [1L] Dusi sie na gazie

Postprzez jacekJI » 2 listopada 2016, o 18:34

Nagle. Bylo git postal i nie dziala.

Bezpieczniki ok szukam ciagle


Edit: cos z powietrzem. Jak na zaworku z powietrzem zakrecilem na najmniejsze to chodzi rowniutko na wolnych, ale jak dodam gazu to zgasnie.

Wysprawdzalem wszystko w poszukiwaniu nieszczelnosci i nic.

Dziwne bo zawsze jak odkrecalem zawor to obroty rosly a teraz sie dusi. A jak przykrece to nie ma mocy.

EDIT 4.11:
Pomocy brak ale problem rozwiazalem. Mechanik sobie nie poradzil ale ja tak


Wracajac, dluga prosta, gaz, w podloge, i przelaczanie gaz paliwo na wys obrotach.

Na koncu prostej auto chodzilo juz jak marzenie.
jacekJI
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 listopada 2013, o 19:21
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

[1L] Szarpanie na gazie

Postprzez myszazwc » 20 listopada 2016, o 16:11

Witam
w Cordobie instalacja 1 gen.
miałem podobnie szarpanie nie równa
praca silnika pomogła regeneracja parownika
w obecnym aucie tez coś się działo nie tak
oczywiste regeneracja i filtry pomogło w100%
Avatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Ostrzeżenia: 1
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

Re: [1L] Szarpanie na gazie

Postprzez jacekJI » 2 stycznia 2017, o 17:25

Teraz znowu mam problem od kiedy zrobilo sie zimno.

Falujace obroty na zimnym na gazie w efekcie gasl.

Wymienilem parownik, filtr, nic to nie dalo, objawy te same.
Jak ustawilem na zimnym obroty sruba. To na cieplym nie jechal.

Wiec rozgrzewalem go i jezdzilem.

Teraz juz gasnie na zimnym i znowu jak sie bardziej zagrzeje w miescie to tez faluja. I potrafi zgasnac na cieplym.
Na benzynie tez widze faluje ale delikatnie.

Co jeszcze zauwazylem to on jak jade na gazie i gwaltowniej zwolnie to sie nie moze uspokoic z obrotami, faluja i gazuja na wcisnietym sprzegle.

Przypomne ze 1 gen gazu. Toledo 1 2.0 95 r
Technike jazdy z noga ciagle na gazie juz opanowalem
jacekJI
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 listopada 2013, o 19:21
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

[1L] Szarpanie na gazie

Postprzez myszazwc » 3 stycznia 2017, o 08:48

Krokowy jesli masz taki
Obrazek
cztero lub szescio pinowy jak taki to nie polecam zamienników totalna porażka czas działania dwa tygodnie
Avatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Ostrzeżenia: 1
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1L] Szarpanie na gazie

Postprzez szymlis » 10 stycznia 2017, o 20:44

Miałem z tym spory problem, co prawda w 1.6. Walczyłem jakieś 3 lata kasy mechanicy zdarli ze mnie mnóstwo a ch**j nie poprawa była. Rzuć okiem na ten http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?f=18&t=10836, nie wiem czy w 2 jest tak samo, ale na pewno nie zaszkodzi. Zobacz jeszcze najlepiej co ci powie jak go podepniesz do kompa. Napraw na ślepo i jak mechanik mówi "wydaje mi się" nie polecam z własnego doświadczenia :)
Co prawda teraz zimą zauważyłem że też potrafią mi się obroty przyciąć na benzynie na 2k.
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i

Poprzednia strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron