peter174 pisze:pewnosci nigdy nie ma ale idąc tym tropem myslenia to najlepiej jest jeździc rowerem lub komunikacja miejską ...
Chodziło mi o to że nie zawsze winny jest użytkownik, jak to założyłeś.
peter174 pisze:jezeli by te PD były az tak awaryjne jak to przedstawiasz to grupa VAG tyle lat by w tym nie siedziała i nie klepała by tyle tego
Ale ja nie mówie że są strasznie awaryjne i w ogóle do dupy, bo tak nie jest, tylko że są bardziej awaryjne niż VP :]
peter174 pisze:zapewne wiesz ze głównymi przyczynami rezygnacji VW z pompowtryskiwaczy na korzysc CR to ciecie kosztów i szeroko pojeta ekologia (zmniejszanie emisji substancji szkodliwych w spalinach)
Także aby obniżyć poziom hałasu i poprawić kulture pracy jednostek.
VAG zapierał się przed tym nogami i rękoma, wiadomo im bardziej precyzyjna technologia tym bardziej czuła na różnego typu nieprawidłowości. Nie mówiąc już o plusach i minusach DPF'a.
Pozdro