Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Białystok

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: peter174 »

piszac wtryski miałem na mysli skrót myslowy .. kazdy zrozumie ze chodzi o pompowtryskiwacze jezeli juz jestes taki drobiazgowy ... co do odmawiania współpracy przez pompowtryskiwacze to tak jak pisałem wczesniej wszystko w gestii uzytkownika czy szanuje swoje auto czy nie ... czy karmi go dobrą ropą czy nie ... ot i cała przyczyna usterek pompowtryskiwaczy ... nie słyszałem aby psuły sie tak ot same z siebie ...
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: sz.p.bartek »

peter174 pisze:co do odmawiania współpracy przez pompowtryskiwacze to tak jak pisałem wczesniej wszystko w gestii uzytkownika czy szanuje swoje auto czy nie ... czy karmi go dobrą ropą czy nie ... ot i cała przyczyna usterek pompowtryskiwaczy ... nie słyszałem aby psuły sie tak ot same z siebie ...


Tylko jaką masz pewność, nawet na markowych stacjach że paliwo jest dobrej jakości. Czasem wcale nie oszczędzając możesz zalać paliwo gorszej jakości.

peter174 pisze:nie słyszałem aby psuły sie tak ot same z siebie ...


Po prostu są to elementy które się szybciej zużywają niż pompa i wtryski.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Białystok

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: peter174 »

sz.p.bartek pisze:Tylko jaką masz pewność, nawet na markowych stacjach że paliwo jest dobrej jakości.

pewnosci nigdy nie ma ale idąc tym tropem myslenia to najlepiej jest jeździc rowerem lub komunikacja miejską ... weź poprawkę ze są jeszcze bardziej zaawansowane auta technologicznie i z bardziej wyczulonymi elementami na jakosc paliwa niz TDIki i tez jakos jezdzą po tym kraju ;-)
sz.p.bartek pisze:Po prostu są to elementy które się szybciej zużywają niż pompa i wtryski.

widze ze ta dyskusj do niczego konkretnego nie prowadzi ale przy normalnym uzytkowaniu to szybciej rozpadnie ci sie zawieszenia na naszych drogach niz popmpowtryskiwacze czy pompka + wtryski ... jezeli by te PD były az tak awaryjne jak to przedstawiasz to grupa VAG tyle lat by w tym nie siedziała i nie klepała by tyle tego ... zapewne wiesz ze głównymi przyczynami rezygnacji VW z pompowtryskiwaczy na korzysc CR to ciecie kosztów i szeroko pojeta ekologia (zmniejszanie emisji substancji szkodliwych w spalinach)
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: sz.p.bartek »

peter174 pisze:pewnosci nigdy nie ma ale idąc tym tropem myslenia to najlepiej jest jeździc rowerem lub komunikacja miejską ...


Chodziło mi o to że nie zawsze winny jest użytkownik, jak to założyłeś.

peter174 pisze:jezeli by te PD były az tak awaryjne jak to przedstawiasz to grupa VAG tyle lat by w tym nie siedziała i nie klepała by tyle tego


Ale ja nie mówie że są strasznie awaryjne i w ogóle do dupy, bo tak nie jest, tylko że są bardziej awaryjne niż VP :]

peter174 pisze:zapewne wiesz ze głównymi przyczynami rezygnacji VW z pompowtryskiwaczy na korzysc CR to ciecie kosztów i szeroko pojeta ekologia (zmniejszanie emisji substancji szkodliwych w spalinach)


Także aby obniżyć poziom hałasu i poprawić kulture pracy jednostek.
VAG zapierał się przed tym nogami i rękoma, wiadomo im bardziej precyzyjna technologia tym bardziej czuła na różnego typu nieprawidłowości. Nie mówiąc już o plusach i minusach DPF'a.
Pozdro
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Białystok

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: peter174 »

szkoda klawiatury i tak kazdy bedzie swoje chwalił ... ;-) co najszybciej siada w silniku ? elektronika bo jest najsłabszym ogniwem tego zespołu ... tyle ze w silnikach TDI (bez względu na poglądy przdmówcy czy bedzie to w jego mniemaniu bardziej awaryjny PD czy mniej usterkowy VP) jest o tyle dobrze ze najczestsze usterki wystepujące (np przepływomierze, zaworki ) nie dyskwalifikuja auta do dalszej jazdy i przynajmniej nie rozkraczy się na srodku drogi tylko pozwoli dojechac do serwisu
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: tony »

AMEN :!: :!: :!:
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: Sony »

1.9 TDi 110KM - nie mam nic do zarzucenia, zbiera się elegancko, pali mało...
Na minus jakbym się już naprawdę miał doczepić to bym zapodał głośność powyżej 150km/h :P ...jednak cudów nie wymagam ;) jest gucio :)
m
mlody
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 01 kwie 2009, 10:15

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: mlody »

dla mnie narazie strapieniem są jedynie zamki, bo kupilem nowy z serwisu i tez nie dziala. jade na dniach na reklamacje;/

EDIT by Sony: temat dotyczy wad i zalet silników, a z tego co wiem zamek nie jest nawet częścią silnika :569:
Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 12:23 przez mlody, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kalafek
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 18 lut 2009, 22:04
Kontakt:

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: kalafek »

1.6 16V BCB

+ małe spalanie na trasie, bez problemu mozna zejsc ponizej 6 litrow przy spokojnej jezdzie(100-110km/h)
+ bezwibracyjna i cicha praca


- spore spalanie w miejskich korkach ~9-10 litrow
- przy komplecie pasazerow szczegolnie ponizej 3 tys obr. brakuje ciut mocy...w koncu to tylko 105 KM a buda dosc ciezka i spora ;-)

Puki co silniczek pracuje bezawaryjnie i zycze sobie aby tak bylo przez caly zcas :-D
Seat Toledo 1M 1.6 16V BCB Signo :)
Ratownik Drogowy PZM :)
B
Bodek

Wady i zalety silników stosowanych w Toledo

Post autor: Bodek »

1,9 TDI ogólnie wszytko w porządku. Właściciele aut z tymi silnikami narzekają na turbiny (zawieszki). Poza tym spalanie przy 80-100 km\h 4,1 przy zdrowym bucie w trasie oczywiście 5,0 Miasto około 6,5 . Polecam silniki 110 KM można dobrze podłubać i wyciągnąć więcej mocy :D
ODPOWIEDZ