Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Grzebanie co prawda nie u siebie, ale zawsze to grzebanie :P
Kolega z pracy kupił Tolka, także dzisiaj mu trochę rzeczy porobiłem :)

1. Czyszczenie kolektora razem z zaworem EGR + wymiana uszczelki i fizyczne oraz programowe zaślepienie EGR.
2. Czyszczenie zaworu N75 i podmianka na mój celem zdiagnozowania czemu ciśnienie wali prawie na 2600mbar... Wniosek jeden: to nie N75 mimo, że był dość zafajdany :P
3. Z grubsza wyczyszczenie silnika i poprawienie dolnej osłony oraz wyskubanie wygłuszenia z górnej (tak się sypała, że brak słów).
4. Programowa zmiana dawki paliwa. Było ~6,5 jest ~4,8.
5. Zrobienie domykania szyb z pilota.
Awatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
Posty: 674
Rejestracja: 30 mar 2012, 19:10
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ALH+
Skąd?: Siemianowice Śląskie

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: kuzio »

Sony którą uszczelkę wymienialiście?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=622 ... sc&start=0
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Tą, która jest przy kolektorze.
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Warszawa

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jonson22 »

Prace dokonane w weekend:
- Wymiana nagrzewnicy
- Wymiana osuszacza klimatyzacji + Oringi
- Sprawdzenie szczelności klimy
- nabicie i odgrzybienie klimatyzacji
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4505
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Naprawa mikrofonu i wtyczki w CB radio. Wreszcie słychać mnie tak jak powinno. Jeszcze został wskaźnik do wymiany ale jest trudno dostępny w wolnej sprzedaży.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: haszczu »

Wymiana tarcz i klocków z przodu

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
damian1314
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 25 maja 2015, 11:35
Auto: Toledo 1L
Model: AFN
Skąd?: Kielce

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: damian1314 »

Naprawa el. szyb - wymiana części kabli w drzwiach kierowcy (w gumowej harmonijce większość kabli była zaśniedziała i sparciała).
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Skąd?: Puszcza Mariańska

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Antek1987 »

Wymiana przednich zacisków, jarzm, zwrotnic tarcz i klocków na 312mm a z tyłu na 256mm. Oczywiście nowy płyn hamulcowy Motul dot 5.1 . A także wpadły dystanse na tył 15mm.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Szymek08 »

Szybkie rozruszanie turbo - bez wyciągania turbo. Przez otwór w kolektorze wydechowy ten idący do EGR - tylko zaślepka bo EGR zaślepiony - wprowadziłem wężyk i popsikałem zmienną geometrię zmywaczem Wurtha. Następnie wypiąłem Cięgło od gruchy i rozruszałem wszystko ręcznie. Satysfakcja z efektów - bezcenna. Teraz Tolek śmiga jak ta lala i już nie wyskakuje błąd 17964-niedoładowanie.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Szymek08, akurat niedoładowanie jest zazwyczaj spowodowane nieszczelnością, a nie tym, że się łopatki zacinają :P
ODPOWIEDZ