Czy ktoś posiada działający kabel Viaken KKL z czymś innym niż Polski vag na Windowsie 10? Potrzebuję zrobić adaptację przepustnicy i ręce już mi opadają. Instalowałem różne sterowniki i nic. Za każdym razem mam komunikat: Port OK Interface no found. Na Polskim Vagu wszystko działa więc interface sprawny. Postawiłem XP na wirtualce ale to samo. Może ktoś ma działające sterowniki? Jakie powinny być ustawienia zaawansowane portu com? Może ktoś wysłać screena?
Nie używam żadnego z tych systemów. Do diagnostyki mam lapka z poczciwym Windowsem XP, a poza tym na Win 7 też działam. Mogę jedynie wrzucić screena z tym jakie mam ustawienia w VCDS Lite:
Ja na swoim win8 po zainstalowaniu daje prawym przyciskiem myszy i ROZWIĄŻ PROBLEM. Po chwili wyskakuje okienko i dajemy że działał na starych wersjach win a teraz nie i zaznaczamy nie wiem na jakim systemie. Po chwili pojawi się okno na którym klikamy TESTUJ. I wtedy odpala normalnie i wszystko gra
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
VCDS 1,2 Lite i kabelek Viakena USB i wszystko działa. Sam taki zestaw posiadam.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
No to mój kabel chyba padł albo coś. Wszystko działało wcześniej. Polski vag normalnie go wykrywa i da się podłączyć do samochodu i np skasować błędy. Problem zaczyna się przy Vagu lub vcds. Zawsze jest port ok interface no found. Kabel znajdowany jest jako USB Serial Port na xp chyba wykrywało jako viaken.
Sprawdź jeszcze na stronie Viakena czy są sterowniki do interfejsu. Jak są to pobierz i zainstaluj. Z tego co pamiętam to od nich pobierałem sterowniki.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb