Logi z VAGa i prośba o diagnozę

martimer
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 27 sty 2011, 15:01
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AHF
Skąd?: Zalasewo

[1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: martimer »

Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

Uszkodzony/odpięty map sensor lub kable do niego idące.
martimer
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 27 sty 2011, 15:01
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AHF
Skąd?: Zalasewo

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: martimer »

A mógłby ktoś rzucić okiem na te logi?? Zależało mi żeby sprawdzić wtryski, przepływkę, map sensor oraz turbinę.

http://vaglog.pl/log_255368.html

http://vaglog.pl/log_255369.html

http://vaglog.pl/log_255370.html

http://vaglog.pl/log_255371.html

http://vaglog.pl/log_255372.html

Dzięki za wszelkie info!!
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

martimer, dostałeś już odpowiedź od kolegi vwir... Sprawdź ten map sensor i dopiero zrób logi, bo póki co to ja poprawy nie widzę.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Map sensor mierzy doładowanie turbiny. Gdy jest uszkodzony nie ma szans jej zdiagnozować.
Awatar użytkownika
marcinek85
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 05 mar 2014, 19:41
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Wola Batorska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: marcinek85 »

Witam. Byłem dziś u znajomego, podpięliśmy Tolka pod kompa (nie miał VAGa, tylko program Delphi) z czystej ciekawości sprawdzić czy są jakieś błędy. Błędów nie znalazło żadnych, ale stwierdził, że turbina mi przeładowuje. Notlaufa przez ostatnie kilka lat złapałem może ze 3 razy. Bez logów pewnie nic nie będzie wiadomo, tak? To od razu pytanie gdzie w Krk/okolicach ktoś jest w stanie zrobić mi logi (i oczywiście zczytać je i doradzić co dalej zrobić)??
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Skąd?: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

4 bieg przeciągam od 1,5 tyś do 3,5 tyś. Przy 2,2 tyś łapie mi 2.5 nawet doładowanie , natomiast przy 2.7 tyś obrotów spada nawet do 1.7 ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje ? Czas od czasu zdarzy mu się złapać błąd z powodu przeładowania.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Zapodaj logi to zerkniemy jak to wygląda. N75, zapieczone kierownice - powodów może być kilka.
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Skąd?: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

Daje logi :

http://vaglog.pl/log_259879.html
http://vaglog.pl/log_259875.html
http://vaglog.pl/log_259881.html

W tym ostatnim widać najbardziej to chwilowe zasłabnięcie
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Hmmm... Szczerze powiedziawszy to nie pamiętam, żebym kiedyś się z takimi spadkami spotkał... Sprawdzałeś czy układ podciśnienia jest szczelny (wężyki) ?
Przydałby się jeszcze log 003 + 008 na 4 biegu.

Skoro łapie Ci raz na jakiś czas przeładowanie to można przyjąć, że powinno być wsio szczelne. Zrób jeszcze logi tych grup, o których wspomniałem.
ODPOWIEDZ