Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

Re: [ALL] Wykresy z hamowni ASV 250/460

Post autor: strus90 »

Fiodor pisze:Witam. oto moje drugie auto Toledo2 z silnikiem ASV calkiem cywilne i spokojne auto do jezdzenia po bulki. na szybko zrobilismy troche mocy.
Czyli
wtryski 290
turbo GTB2056V mercedes
pompa sekcja 11ka przerobiony nastawnik
walek SDI
fmic aluminiowy rdzen 65x180x550
wydech 2,5 cala
wystrojene oczywiscie przez Roberta Tune-up
Jest jeszcze zapas paliwa ale wiecej nie robili bo zaczyna juz kopcic na tych nastawach troche pusci z dolu a potem juz nic dopieor widac na hamowni jak sie rozkreca na poszczegolnych biegach na drodze nic nie kopci. Bardzo przyjemnie sie jezdzi
Obrazek
wiecej: https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=1


Ktos tu jakis czas temu pytal o wynik na W310, ze slaby itp hmmm Tutaj W290 a wynik taki jak na 270. Na 310 przy tej samej mocy byl duzy zapas paliwa ;)

Obrazek

Niuta z dolu jakos nie za duzo, a i moc jakos nisko w porownaniu do tego:

Obrazek

Ciekawe jak by wypadl pojedynek na ulicy ale jednak Toledo z moca max przy 4700 powinno chyba wygrc wyscig mimo 3km mniej ;)

Tu masz filmik Tolka w wyscigu ze Skoda strojona w Tune-UP.

https://www.youtube.com/watch?v=AzTeFso6na0

Dodam tylko ze inne Toledo (mojego brata) na wtryskach 216 z moca 190-200km jechalo rowno z ta Octavia (198km) a nawet chyba bylo troche szybsze. Wiec 200km z 0.216 to zadna nowosc ;)

Nie szukam zwady z Toba, ale denerwuje gadanie ze Twoje jest najtwojsze a wszystko inne jest zle, ni ejestes jedynym ktory umie robic szybkie 1.9 ;)
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

Nie szukam zwady z Toba, ale denerwuje gadanie ze Twoje jest najtwojsze a wszystko inne jest zle, ni ejestes jedynym ktory umie robic szybkie 1.9 ;)
gdzie ja takie cos napisalem. poprostu dla mnie 200KM na 216 to zart bo na duzo grubszych gratach wyszlo tylko 245KM to jak to jest?
Wynik w moim toledo jest na pompie 10ki z tlokiem 11. Niema tam fali de143 i innych patentow w ukladzie paliwowym. W dodatku jest to na turbinie GTB2056V. Gdyby tam zamontowal VKLR byloby 15KM wiecej, do tego falia de 143 i kolejne 10-15KM wiecej, do tego jakis filtr i kolejne 10KM, jakis patenty w ukladzie paliwowym i kolejne 10 KM. Wiec myslie ze lekko dal bym rady tam zrobic +30KM na tych wtryskach. oczywiscie tak samo moge napisac ze jest zapas paliwa !

PS co ten filmik mal na celiu bo jakos nie rozumiem jedno auto ma 240KM i jest szybsze od auto co ma 200KM w czym cyrk?
Obrazek
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

To ze moze w koncu Ty pokazal bys jakies filmiki bo nic sie nie chwalisz a jest czym
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

bo tak naprawde nie wiem co wynika z twojego filmiku?
Skladam ibize i obecuje ze cos nagram i wtedy bedziesz mogl sobie dowoli hejtowac :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Fiodor pisze:i wtedy bedziesz mogl sobie dowoli hejtowac :lol:


nie ja zaczolem ;)
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Ale za to ja proponuję żebyście zakończyli wycieczki personalne w tym jak i w innych tematach. Fajnie że składacie auta, że są mocne, na pewno jest z czego czerpać pomysł i wiedzę, ale nie musicie w każdym możliwym temacie najeżdżać na siebie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Toledo 1.9TDI 110KM AHF + Turbo ASZ

Obrazek

Logi doladowania:
http://vaglog.pl/log_232908.html
http://vaglog.pl/log_232907.html

Podmieniony zostanie N75, poniewaz ten w innym aucie tez mial problemy ze spadkiem doladowania, stad dolek w okolicy 2500-3000obr. Mysle ze przy obrotach powyzej 4tys trzeba bedzie zdjac doladowania na max 1,3 bar.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 13:22 przez strus90, łącznie zmieniany 1 raz.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

Turbina KKK?
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Garett GT1749VA
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Seat Toledo ASV 110KM

Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6

Obrazek

Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:

Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C

Obrazek

A tak odpycha sie auto

https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
ODPOWIEDZ