Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

Starałem sie jak mogłem ale u mnie nie ma za bardzo warunków do takich akcji :-)

Jeśli chodzi o turbinę to w styczniu była czyszczona bo łapała notlaufa. Dodatkowo wymieniony zawór n75 Pierburga. Jak juz pisałem w innym temacie, auto nie jeździło prawie nic przez trzy miesiące ( praktycznie cała jesień). Wziąłem go później na trase i złapał notlaufa ale przegonienie na A4 pomogło. Vag pokazał błąd przeładowania ale po skasowaniu juz nie powrócił. A czy turbo było regenerowane lub czy gruszka nowa to nie mam pojęcia

Przepływkę już kiedyś (jakieś 10 tys km temu) czyściłem specjalnym sprejem do tego. Nie zauważyłem żadnej różnicy no ale spróbuje jeszcze raz. A jeśli chciałbym wykombinować na podmiankę to czy musi mieć ona te same numery seryjne czy wystarczy od tej samej wersji silnikowej?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Powinna mieć przepływka te same numery. Zawsze jednak na stronie Boscha możesz w katalogu online sprawdzić jaka powinna być do asv. Są raczej dwa numery przepływek - oryginalna z jaką auto z fabryki wychodziło i zamiennik jaki Bosch wprowadził od któregoś tam roku.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kaiser »

Już znalazłem. Spróbuje podziałać z tematem. Wielkie dzięki za pomoc :)
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Po których grupach analizujesz przepływkę ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Możesz ją analizować w 3 grupach - 003, 008 i 010. Takie pytania jednak to nie w tym temacie ;)
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

O to moje stare logi:
http://vaglog.com/log_242964.html
(3 pomiary, 3 - 4 - 3 bieg)

Niemalże w całym zakresie robienia loga (3 bieg), przepływka nie mierzy dokładnie.
Czy prezentowane dane kwalifikują przepływkę do wymiany ?
(dane trochę odbiegają od tego co chciałby dostać komputer, nie wiem natomiast czy są to już tak skrajne wartości kwalifikujące czujnik do wymiany ??)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Skrajne wartości to wartości domyślne na poziomie 550. Jednak u Ciebie te wartości są kiepskie, więc przepływka do czyszczenia/wymiany.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Przy zakupie auta, jak jeszcze nie miałem vaga, mechanik mówił, że od 3tys przepływka ma złe wskazania. Teraz ma w całym zakresie złe wskazania. Czyszczona już była. Czas na nową, jestem ciekaw jak z nową wyjdą logi :)
Tymbardziej, że również mam nowy map sensor 8-)

EDIT 27.01.2016
Poproszę o diagnozę:
http://vaglog.com/log_247787.html

(mam pdf'a, w którym wskazania są na odrwót, OFF - 0%, ON - 100%, ja mam dokładnie odwrotnie)

Czy powyższe logi są prawidłowe ??
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

klynna, wszystko jest w porządku w tym logu.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Poproszę o analizę:
http://vaglog.com/log_248190.html

Co się dzieje: tryb awaryjny. Co mogę jeszcze sprawdzić naprawić poza czyszczeniem turbiny ?
Mam nowy map sensor, nową przepływkę, sprawdzony N75, sprawdzone przewody(+ zrobione male uszczelnienie), wyregulowana gruszka.
ODPOWIEDZ