Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Zgorzelec

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: strazak »

vwir pisze:Czy to turbo kiedykolwiek lepiej się zachowywało?


w moim odczuciu wcześniej było trochę lepiej, dlatego proszę was o opinię tych parametrów ;-)
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Witam, witam. Poproszę o diagnozę:

http://vaglog.com/log_241296.html
http://vaglog.com/log_241297.html
http://vaglog.com/log_241298.html
http://vaglog.com/log_241299.html

Co się dzieję: przy 3000 obrotów notlauf.

Błędy:
1. 17965 change pressure control deviation P1557 - 35 - 10
2. 17563 Manifold pressure Sensor G71 Short to B+ P1155 - 35 - 10

1. Błąd powtarzalny zawsze.
2. Błąd powstał gdy wracałem z pracy i po powrocie odczytałem błędy vagiem. Tego błędu ani razu nie powtórzyłem podczas robienia logów.


EDIT: w sumie to poproszę o radę od czego zacząć (w logach sam widzę, że turbo przeładowuje)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

klynna, zacząłbym na Twoim miejscu od nauki robienia logów...

Poczytaj sobie co nieco: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie odpinałeś map sensora? Nie masz gdzieś przerwanej wiązki do niego idącej? Błąd 17563 sugeruje jego uszkodzenie.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

vwir pisze:Nie odpinałeś map sensora? Nie masz gdzieś przerwanej wiązki do niego idącej? Błąd 17563 sugeruje jego uszkodzenie.


Nieeee, niczego bez przyczyny bym nie odpinał. Nie jestem do końca pewny vwir, mówisz tutaj o N75 ?
_________________________

Dziś zrobiłem ponownie logi:
http://vaglog.com/log_241331.html

Nie ma notlaufa. Docisnąłem wszystkie wtyczkie, które są widoczne od razu po otwarciu maski. W poniedziałek będę miał wymieniony termostat, wtedy powtórzę logi.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie, G71. W ASV jest przykręcony do intercoolera.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Termostat wymienoiny kilka dni temu, autko się prawidłowo dogrzewa. Notlauf niestety nadal występuje, przejscie w tryb awaryjny jest niemalże nie wyczuwalne jak wcześniej, co nie zmienia jednak faktu, że w ten tryb autko wchodzi.

Błąd:
17563 Manifold pressure Sensor G71 Short to B+ P1155 - 35 - 00 --

Błąd różni się nieco końcówką od poprzedniego mojego postu (jeżeli ma to jakieś większe naczenie).

Logi:
http://vaglog.com/log_242151.html
http://vaglog.com/log_242152.html

Co doradzicie ?
Pierw wymienić G71 a potem (jeżeli problem zostanie) zostaje mi czyszczenie turbo ?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie kombinuj tylko wymień map sensor. Możesz go kupić używanego. Ja tak właśnie zrobiłem u siebie gdy zmieniałem na 3-barowy.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Wymieniłem czujnik, auto nie łapie już trybu awaryjnego, jest OK.

Co do wartości z logów, średnio mi się podobają:
http://vaglog.com/log_242964.html (3 logowania: na 3 biegu, na 4 biegu, na 3 biegu - widać po wciśniętym pedale gazu).

Co sądzicie o tych logach ? (Szału nie ma) Kierownice delikatnie się zacinają ?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Ja bym zostawił. Jest skok w okolicach 2k obrotów ale dramatu nie ma.
ODPOWIEDZ