Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

No i to przycinanie robi całą robotę. Bo generalnie kierownice działają w całym zakresie, ale mało płynnie.
Kopcenia nie powinno być. Ile by turbina nie pompowała to przepływka ma zmierzyć ilość podawanego powietrza i dopasować ilość paliwa. Więc jeśli przepływka sprawna i nie masz nieszczelności pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to przycinanie się turbiny nie ma wpływu na kopcenie.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Przepływomierz wyłączony przy programie.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

To teraz masz paliwo dobierane tylko na podstawie map sensora?
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Nie znam się dokładnie jak tunerzy to robią.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

No to jeśli kopci to tylko do nich możesz z powrotem uderzyć. Nie ma wskazań przepłowomierza więc z logów nie będziemy w stanie powiedzieć, co jest powodem kopcenia. Pozostaje manualne przejrzenie wszystkich węży i połączeń, czy nie ma nieszczelności.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Tzn. nie puszcza wielkiej chmury tylko taki odkurz przy przyspieszaniu takim ostrym. Chociaż na początku po programie tego nie było.
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Witam serdecznie,jestem posiadaczem Seata Toledo 1999r 1.9TDI ALH fabrycznie 90km,większe wtryski na 110km oraz zrobiony chip w profesjonalnej firmie na 131,8km, w ostatnim czasie padło mi turbo,zapieczone łopatki kierownicy,sztanga ledwo co się ruszała, przed kończeniem się turba pojawiło się brak dołu, podłoga a on nic, dopiero od 2 tyś coś się działo,później łopatki tak stanęły że czasami włączało się dopiero od 3000tys obr, zrobiłem regeneracje i brak dołu nadal pozostał ale od 2 tys zaczyna coś sie dziać i normalnie grzeje tak jak powinno, dopiero dziś odpiąłem przepływke i jest o wiele lepiej od dołu, zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu 003,008,011 proszę o sprawdzenie ich

co do logu 011 to miałem pewien problem bo nadpisał mi się na stary log a jak edytowałem to potem już stronka nie chciała przyjąć i wrzuciłem całego proszę wziąć na sam dół i odczytać log z dzisiaj czyli 20 wrzesień



log 003 - http://vaglog.pl/log_233107.html

log 008 - http://vaglog.pl/log_233108.html

log 011 - http://vaglog.pl/log_233109.html

dziękuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

organiser, wg mnie to nadal kierownice przycinają aż miło i efekcie masz przeładowanie. Poza tym turbo zbyt późno wstaje, no ale to już zależy kto Ci tą regenerację robił i co wymieniał. Możliwe, że gruszka do regulacji.
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

czyli według Ciebie nie ma to nic wspólnego z przepływomierzem?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Przede wszystkim to z tych logów nic nie wiadomo, bo są źle zrobione. Co chwilę dodajesz i odpuszczasz gaz, nie wiadomo na jakim biegu i czy w ogóle pod obciążeniem. Posadź drugą osobę w aucie i gdy wrzucisz 4 bieg i będziesz miał ok. 1500obr to druga osoba wciska start logowania a Ty dajesz but w podłogę. Odpuszczasz dopiero przy ok. 3500-4000obr a druga osoba robi stop logowania.
ODPOWIEDZ