Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Szymek08 »

no i już wiem co było przyczyną wyświetlania błędu 17964 P1556 i jeszcze jakiegoś związanego z przepływką. Kosztowało mnie to 200zł u mechanika. Przyczyna okazała się być prozaiczna - zapchany ssak w baku. Po dokładnym wyczyszczeniu Tolek śmiga jak dawniej :-) :-D <zygi>
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Moja kolej się dopisać :P Z racji, że nabyłem sobie kabel, to od razu zrobiłem skanowanie. Błędy jakie mi znalazło:

Kod: Zaznacz cały

Z silnika:
01208 - Data Records in Control Unit Altered
        35-00 - -
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
        30-00 - Open or Short to B+
00625 - Vehicle Speed Signal
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Z poduszek:
00532 - Supply Voltage B+
        06-10 - Signal to High - Intermittent

Błąd 00625 się skasował, nie pojawił się pewnie dlatego, że autem nie ruszałem, ten z poduszek zapomniałem skasować. W związku z ww mam pytania:
1. W necie znalazłem, że ten 01208 to "Zmieniona zawartość pamięci danych sterownika, Zmiany w zapisywaniu danych - VIN". Czyżby ktoś kombinował i/lub wymieniał sterownik?
2. Czy błąd 00527 od "Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72, Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72" wpływa jakoś znacząco na pracę silnika?
3. Czy błąd od poduszek jest bardziej związany z poduszkami, czy z modułem?
Obrazek
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

podpiąłem dziś kompa i takie oto błędy wyskoczyły:
18010, 16497, 16486
Pierwszy wyczytałem, że błąd 18010 dotyczy napięcia zasilania sterownika silnika.
Wczoraj padł rozrusznik ale nie wiem czy taki błąd może pokazać przy zwarciu lub czymś w tym stylu. Po wymianie rozrusznika buczy ale to chyba wina bendixa.

Drugi zaś błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza. Czy chodzi o czujnik ten przy przepustnicy?

16497 to wiem dlaczego wyskoczył. Nie wiem jakim cudem ale kostka przy przepływomierzu mi się wypięła

Jadę dziś w dłuższą trasę także po powrocie podepnę jeszcze raz i zobaczę czy błędy powrócą
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Sprawdź w blokach pomiarowych, co pokazuje ten czujnik zasysanego powietrza. U mnie w tdi zgłasza błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego, ale pokazuje cały czas 19°C
Obrazek
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

Heh moja wiedza kończy się na sprawdzeniu błędów [emoji14] ogólnopolski juz nie długo to ktoś mi to ogarnie :)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Ja mogę spróbować, ale ja jestem uwiązany kablem, bo w laptopie mi baterię trafiło, więc logów dynamicznych nie zrobię. Ale sam możesz sobie wbić w silnik, bloki pomiarowe (na włączonym silniku) i zaczynasz od grupy 001 i Go, potem idziesz Up grupami do góry i patrzysz sobie na wartości i opisy
Obrazek
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

Coś się staram powoli ogarnąć bo nadal mi kuleje od czasu do czasu na niższych obrotach na jałowym jak i podczas jazdy. Dodam że spalanie jest w normie.
W blokach pomiarowych napięcie sondy lambda pokazuje od 0.25 do 1.11 a czasami dolna wartość 0.17
Wartości adaptacji przepustnicy 218
Adaptacja przepustnicy średnia 190
Adaptacja przepustnicy max 86
Czy to są normalne wartości dla silnika 1.8 AGN?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Kamil699
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 06 paź 2015, 19:48
Auto: Toledo II
Model: 1.6
Skąd?: ŁÓdź

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Kamil699 »

Ostatnio podłączyłem mojego Toledo pod komputer i wyskoczyły mi takie oto błędy:
00537 Kontrola czujnika tlenu
00551 Nadmierna temperatura konwertera katalitycznego
00785 Czujnik temperatury – panel instrumentacyjny – G56
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
00953 - Interior Light Time Limit

O co chodzi z tymi błędami wiem że chyba czujnik jest walniety napewno a przy tych światłach to elektryk coś tam przerabiał zmieniał moze dlatego.Czekam na waszą opinie
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Roxon40 »

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

Te są spowodowane tym że nie grzeją maty w lusterkach
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Chciałem zapytać, czym spowodowany jest ten błąd:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
Pojawił się raz, najprawdopodobniej jak kołem najechałem na wystającą studzienkę. Zapaliła się kontrolka ABS, po ponownym zapaleniu auta już nie świeciła. Błąd skasował się za drugim razem, nie powrócił jak na razie
Obrazek
ODPOWIEDZ