Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Raczej nie do wyregulowania. Ot - taki urok regenerowanych turbin.
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Skąd?: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

Czytałem ze po regeneracji turbo później wstaje. A tak to wszystko w normie ??
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

piotrek148, nie jest OK. Albo gdzieś Ci łapie lewe powietrze albo masz przepływkę do czyszczenia/wymiany.
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Skąd?: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

Czyściłem dziś przepływke i chyba udało mi sie jej nie uszkodzić (błędu nie wywala). Ale to chyba nic nie dało....
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_216790.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Możesz skrócić trochę sztangę. Wypełnienie przy 3 tys obrotów masz dość małe (ok. 52%). Śmiało można zwiększyć do ok. 65%.
imaquest
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2015, 11:47
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Kępa Lubawska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: imaquest »

Cześć koledzy, dołącze swoje logi, nie jestem pewien czy wykonane prawidłowo, robiłem to pierwszy raz i logi basic settings są razem z logami dynamicznymi. Mam nadzieję że podpowiecie co robię źle i ocenicie moje logi :D
http://vaglog.pl/log_216899.html http://vaglog.pl/log_216898.html http://vaglog.pl/log_216897.html http://vaglog.pl/log_216896.html http://vaglog.pl/log_216895.html http://vaglog.pl/log_216894.html http://vaglog.pl/log_216893.html http://vaglog.pl/log_216892.html http://vaglog.pl/log_216891.html http://vaglog.pl/log_216890.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

A co się dzieje i po co go logowałeś?

Generalnie łopatki się trochę przycinają, ale dramatu nie ma.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Loguj max dwie grupy, rozgrzej silnik do 90st., co chcesz sprawdzić logując auto?
Michal
imaquest
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2015, 11:47
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Kępa Lubawska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: imaquest »

Ostatnio miałem regenerowane turbo i wymieniony dziurawy egr, wydaje mi się że nie ma takiej mocy jaka była wcześniej. Poza tym przestawiony kąt wtrysku, który został ustawiony w warsztacie bo na zimnym ciężej odpalał i strasznie kopcił. Po porannym odpaleniu auto tak jakby przerywało, nie chodzi płynnie i lekko zakopci.

[ Dodano: 2015-05-12, 20:20 ]
Wykonałem po raz kolejny logi dynamiczne, tutaj wyniki http://vaglog.pl/log_216931.html http://vaglog.pl/log_216930.html, mam pytanie, skąd się biorą takie wydaje mi się duże rozbieżności na niższych obrotach w polu Specified Map a Actual Map ? Czy to normalne ?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Tak będzie dopóki nie wstanie turbina. Oryginalna wstaje przy ok. 1600-1700obr. Regenerowana później, czasami nawet przy 2400obr. U Ciebie wstaje przy 2000, czyli typowo jak na regenerowaną.
ODPOWIEDZ