Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.
kuzio, no to inna bajka
1. szlifuj na gładko 360 ale nie może być dużych rys
2. do srebrnego użyj biały podkład 1 warstwa
3. znow szlifowanie papierem 800-1000
4. malowanie bazą. Nie wiem jak kryje srebrny ale mój granatowy malowałem na 3 warstwy
5. następnie przetrzyj po suchej bazie szmatką antystatyczną
6. teraz obczajka czy nie ma śmieci
7. malujesz bezbarwnym
8. Papierek 2000-2200
9. Polerka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Ja zrobiłem tak:
1. Dobrze umyć i odtłuścić Nitrem elementy
2. Podkład do plastiku (ok. 100ml na tylne elementy zderzaka)
3. Podkład pod lakier (na tylny dokładkę i listwy zużyłem 0.4l)
4. Malowanie "kontrastem" czyli jakiś byle jaki spray na bazie nitra
5. Szlifowanie papierem 400 lub jak kto woli 800 (tak żeby zetrzeć kontrast)
6. Mycie benzyna ekstrakcyjna
7. Lakier baza
8. Lakier bezbarwny
9. Po paru dniach polerka
4 punkt po to a żeby wygladzic podkład. Przykładowo masz szary podkład i malujesz na to np. Czarnym sprayem i potem czyści papierem w moim przypadku 400 wystarczyło, do momentu aż będziesz miał sam szary podkład bez czarnych kropek i wychodzi Ci idealna gładka powierzchnia pod bazę... W swoim przypadku nie dawalem zbyt dużo rozpuszczalnika a żeby właśnie podkład był gestszy i nie robił zlewek