Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
lolek
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lolek »

Letnie kapciochy na pokladzie.
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: irocket »

wojtekm pisze:Tam jeszcze jest podłoga? :550:


Jeszcze :roll: Ale przynajmniej podczas deszczu się nie leje do środka jak w 1M <zygi>
Obrazek
Awatar użytkownika
NED
Forumowicz
Posty: 280
Rejestracja: 10 gru 2010, 14:46
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Skąd?: Sędziszów Małopolski

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: NED »

Ale się odgryzł :mrgreen:
NED
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Wojnicz Małopolska

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ghul17 »

pany nie kazdego stac na toledo 1m :p ja za czasów studiów jezdziłem polo 6N 1.9D 1996 i polo ma sie dobrze do dziś mimo korozji ale jezdzi przeglad ma i ubezpieczenie, teraz młodszy brat na studia pomyka. od czegoś trzeba zacząć.

zeby nie było off topa to:
pomalowane 2 felgi z 4 znaczy odnowione
napompowanie kół azotem i wywazenie po malowaniu. i zatankowanie za 10 euro 1litr za 1.11€
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3172
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: DzieX »

irocket pisze:Ale przynajmniej podczas deszczu się nie leje do środka jak w 1M <zygi>


Haha, bo od razu jest odprowadzenie na zewnątrz :D
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kaiser »

Naprawa regulacji pasa kierowcy w słupku wewnętrznym
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Wiele się nie zmieniło, ale pokonałem lenia i wsadziłem letnie 17 w końcu, plus konserwacja śrubek różnego rodzaju w zawieszeniu, plus przednie zaciski prowizorycznie pomalowane na czerwono.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Skąd?: Nowa Sól

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: piotrek148 »

Dzis turbo poszło na kuracje odmładzającą. Przy okazji wyczyszczony kolektor dolotowy - grubość osadu ok 2 mm na ściankach wiec nie bylo tak zle ;)
Awatar użytkownika
el_pawłov
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 26 lut 2014, 20:16
Auto: Toledo 1M
Model: 1.8 AGN+LPG
Skąd?: Jaworzno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: el_pawłov »

Sprężynki do ręcznego zamontowane :)
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: vwir »

Te sprężynki to mi napsuły krwi, zanim się zorientowałem, że sama końcóweczka sprężyny ma dziurę w uchwycie, w którą powinna wejść. Bez tego sterczała paskudnie w bok.
ODPOWIEDZ