Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

vwir, a ten zderzak czym reguluje jak go kręcę ? Pewnie w czwartek spróbuje ją ustawić.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Ten o który opiera się sztanga w spoczynku? Wychylenie kierownic przy niskim doładowaniu. Jeśli przeładowuje na niskich doładowaniach to za mocno wykręciłeś.
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

ok sprawdze. Dzięki za porady
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Skąd?: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

http://vaglog.pl/log_210774.html
http://vaglog.pl/log_210774.html

Proszę w imieniu kolegi o przyjrzenie się logów. Czas od czasu następuje szarpnięcie.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

e3dx, niech Twój kolega nauczy się robić logi to wtedy będziemy mogli pomóc.
Po tych logach to stwierdzam, że pacjent to auto z 3 cylindrami :lol: :D
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Witam Panowie, na wstępie...co mnie skłoniło by grzebać w komputerze silnika ? Bo lubie mieć wszystko na tip top oraz mam zdecydowanie za duże spalanie, ~7.5 / 100 przy 120km/h -> 2500rpm.

Wymieniony m.in. Rozrząd + świece na beru Gn855 + zregenerowany rozrusznik + olej valvoline 5w40.

1. Bardzo was proszę o analizę zrobionych przeze mnie screenów, zdaje sobie sprawę, że nei wszystkie są potrzebne, ale załącze wszystkie które zrobiłem. Proszę zwróćcie szczególną uwagę na screeny - > grupę 001, 003, 005, 006, 008, 009, 011, 013, 015 - podałem prawie wszystkie grupy :P ale w każdej z wyżej wymienionych wydaję mi się, że jest co najmniej 1 nie poprawny parametr.
2. Gdzie sprawdzić kąt wtrysku ?? (albo nie widze tej wartości na moich screenach albo mam błędne informacje z internetu gdzie wygooglałem, że ta informacja jest zawarta w grupie 004)

tutaj są zdjęcia:
https://onedrive.live.com/redir?resid=3 ... file%2crar



W końcu sprawdziłem kąt wtrysków, w grupi 000, 1 kolumna ma wartość 43 druga kolumna również 43. (Grzanie świec mam cały czas ustawione na 0sekund, nawet tu grzebałęm, zmieniałem tamtejszą wartość, zapisywałem ale nie chciało poskutkować) Doradzicie coś ?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 22:06 przez klynna, łącznie zmieniany 1 raz.
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Skąd?: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

Sony, Logi były robione jak się powinno od zera z próbami do końca. Tylko autem szarpie tak jakby paliwo nie dochodziło. Czyścił układ paliwowy, dalej to samo.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

e3dx, te logi są zrobione do bani niestety. Logów nie robi się od 0 tylko od 1500 obr i pedał w podłogę do ponad 4k obrotów. Proponuję ponowić logi na 4 biegu i lepiej robić osobno grupy, bo wtedy są mniejsze przekłamania (o wyłączeniu wszystkich zbędnych odbiorników typu radio/klima nie muszę chyba wspominać?)...

Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?

Poproszę logi statyczne grup: 000, 001, 011, 013
Logi dynamiczne (4 bieg) grup: 000, 001, 003, 008, 011

___________
klynna, ja to Ci radzę wrzucić te logi tutaj: http://vaglog.pl/, bo jakoś niespecjalnie chce mi się na zdjęcia patrzeć. Zwyczajnie szkoda mi czasu.

Kąt wtrysku masz podany w grupie 000 - parametr nr 2.

Zapoznaj się z tym tematem: Robienie logów
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

po pracy wrzuce logi :)
e3dx
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2014, 22:54
Auto: 1m
Model: 1.9TDI
Skąd?: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: e3dx »

Sony, Przyczyną okazał się niesprawna przepływka. Po wymianie wszystko wróciło do normy.


Dzięki za zainteresowanie tematem :)
ODPOWIEDZ