[1M] Centralny z kluczyka kaput

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
makmarc
Forumowicz
Posty: 133
Rejestracja: 07 kwie 2009, 06:53

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: makmarc »

Podepnę się pod ten temat, przy zakupie nie działał pilot od centralnego i do wymiany były baterie, zakupiłem nowe i teraz coś trzeba zaprogramować, bo powiem szczerze raz zamyka i otwiera, a raz nie, jak mu najdzie :) ?
Wszystkie części samochodowe po bardzo atrakcyjnych cenach.
Profesjonalny i szybki montaż samochodowych instalacji gazowych.

Auto Gaz Mak-Rob, Łomża, ul. Senatorska 13, tel. 500 086 960
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Sony »

Możliwe że trzeba cosik przeprogramować, ale najpierw radziłbym Ci dokładnie sprawdzić w pilocie czy wszystko styka etc. ;) Co do programowania to ASO Seat się kłania i totalna "taniocha"...
Awatar użytkownika
elvis17elvis
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 28 mar 2009, 18:36
Kontakt:

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: elvis17elvis »

rozbierz kluczyk,psikaj wd-40 lub cx-80 wymien baterie i bedzie guut :)
Pozdrawiam :)
Bodek

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Bodek »

u mnie po wymianie baterii nic nie trzeba było programować ;-)
korect
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2008, 23:07

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: korect »

powiedzcie mi panowie jak wygląda sprawa rozkodowania kluczyka w chwili wymiany czy też wyjęcia na dłuższy czas baterii z kluczyka? czy klucze w naszych seatach mają jakąś pamięć pozwalającą na wyjęcie i ponowne włożenie baterii w jakimś tam czasie tak aby uniknąć rozkodowania kluczyka? czy w ogóle wyjęcie baterii nie powoduje ryzyka rozkodowania immobilisera itp??

swego czasu wyjmowałem baterie na jakieś 10s a po jej włożeniu wszystko było ok, tym razem zamierzam przeczyścić styki co wymagać będzie wyjęcia baterii na jakieś 2-3 min, tak więc zanim do tego przystąpię chcę się upewnić czy czegoś nie pochrzanię.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
kristof
Zasłużony
Posty: 712
Rejestracja: 18 maja 2008, 13:35
Auto: BMW
Model: X5
Skąd?: Wolomin

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: kristof »

spokojnie możesz wyjąć baterie na ile czasu chcesz , przynajmniej tak to było u mnie w tolku
Awatar użytkownika
sroczkin
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:47

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: sroczkin »

ja ostatnio bedac u zegarmistrza skorzystalem z okazji i wymienilem baterie w kluczyku bo wogole nie dzialala tak go kupilem poprzedni wlasciciel korzystal tylko z pilota od alarmu po wymianie pilot w kluczyku dziala bez zarzutu i oczywiscie immobilizer tez tak wiec bez problemu mozna wyjmowac baterie z kluczyka u zegarmistrza zaplacilem tylko za baterie wiec mozna smialo wymienic u nich po co sie meczyc :mrgreen:
Awatar użytkownika
lolek632
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 12 kwie 2009, 08:44

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: lolek632 »

to i ja się dołączę. po zakupie działał jak chciał, kilka kombinacji i poszło. sprawdzałem baterię - dobra. Teraz za cholere już nie działa i stąd moje pytanie czy zamykając z kluczyka (wszystko sie zamyka jak trzeba i mrygnie sobie awaryjnymi) jest aktywny tez fabryczny alarm ? czy tylko tyle, że zamykają sie drzwi ? środek kluczyka już miałem czyszczony ale chyba musze się wybrać do Seata :-/
tomekm
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 07 paź 2009, 23:18

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: tomekm »

Ja mialem podobny problem. Od strony kierowcy po wlozeniu kluczyka otwieraja sie tylko jedne drzwi, od strony pasazera moge tylko zaknąć i centralny zamyka wszystkie, dziala tez modul konfortu od tej strony, co do bagaznika to otwieram i zamykam wszystkie drzwi. Co do pilota do centralnego co mial coraz mniejszy zasieg az wkoncu go stracil, wymienilem baterie i kiszka nic to nie dalo. Ostatnio pobawilem sie wlasnie w otwieranie i zamykanie auta przez bagaznik i pilocik zaczal dzialac. Za czasow jak jezdzilem Astra 2 problem z centralnym byl taki iz sie ''gubil'' w momecie jak jak otwozylem auto z z kluczyka niemozliwe bylo zamkniecie z pilota, i na odwrot jesli otwozylem pilotem zamklem kluczykiem to wtedy pilot tez nie dzialal, trzeba bylo tak ustawic zamki zeby centralny sie ''odnalazl''. Nie wiem jak do konca ma sie to do Seata.
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Skąd?: Warszawa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Lucas »

Mi ten pilot oryginalny upadł kiedyś i się coś urwało, więc chyba kupie sobie od razu scyzora.
Ale mam podobnie jak piszesz właśnie.
ODPOWIEDZ