Przekładnia kierownicza / maglownica

Tematy ogólno-techniczne
Awatar użytkownika
czarek90
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 lut 2013, 22:24

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: czarek90 »

Do osób, które regenerowały maglownice u firmy Joland: Nie było problemów ze zwrotem kasy?
eko_zgonuś
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:01

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: eko_zgonuś »

nie było.
pyzian
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2014, 00:52

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: pyzian »

Witam,

czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć od jakiego producenta były montowane orginalne maglownice?

I czy ta w 100% jest oryginalną?

http://allegro.pl/przekladnia-kierownic ... 15827.html
Toledo II
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2014, 17:23

Seat Toledo II wymiana Maglownicy

Post autor: Toledo II »

Panowie bardzo proszę wytłumaczcie jak ( debilowi ) krok po kroku jak zabrać się do demontażu oraz montażu maglownicy, nie chcę niepotrzebnych dodatkowych kosztów i nerw przez zepsucie czegoś z powodu braku wiedzy, bardzo dziękuje z góry i pozdrawiam
Patryk
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: dominik »

jak nie chcesz dodatkowych kosztów to może niech to mechanik zrobi ;)
Toledo II
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2014, 17:23

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: Toledo II »

jestem w anglii a wymiana kosztuje 250f, czyli 1250zł a więc nie bardzo mi sie opłaca taki interes
Patryk
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: dominik »

heh no no to fakt... trochę drogo....
to w tym przypadku nawet by warto było chyba innego tolka kupić :)
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: Kaiser »

Koledzy, jakiś czas temu zainteresowałem się tematem przekładni i wspomagania. Podobno można zarżnąć maglownice jeśli stosuje się czerwony płyn do wspomagania a powinien być taki jak korek zbiorniczka płynu. W moim przypadku jest zielony. Sprawdziłem- niestety mam czerwony. Zakładam że pasuje wymienić. Jak się za to zabrać?

Druga sprawa. Poczytałem trochę że jak maglownica się kończy to ubywa płynu (sprawdziłęm- mam max.) oraz są zapocone gumy na drążkach kierowniczych. Sprawdziłem- u mnie chyba w porządku? Dołączam zdjęcia
lewa strona
prawa strona

Dodam tylko że wspomaganie chodzi bardzo dobrze. Czasem tylko słyszę głośny pis podczas mocnego skrętu w prawo
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Wojnicz Małopolska

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: ghul17 »

jak by to powiedział mój mechanik "za bardzo szukasz" znaczy sie jak dla mnie nie ma problemu magiel jak padnie to padnie i tyle :-) ja u siebie mam zalany czerwony i pierwsze słysze że nie pasuje on do toledo
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: Kaiser »

Niby tak, ale z tego co czytałem to czerwony jest dosyć żrący i katuje wszystkie uszczelnienia. Ale czerwony zalewa się też jak ma się regenerowany magiel z tym że nie wiem czy ja na takim jeżdże

atak btw. to pamiętasz? mielismy sie kiedyś zgadać na trasie w celu podpięcia vaga. w każdym razie już chyba nie ma takiej potrzeby :-P
ODPOWIEDZ