Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: kornat »

Ja zawsze stosuję smar do hamulców firmy TRW i nie ma problemów.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kitaj »

viewtopic.php?p=152226#152226

Przenieśmy dyskusję żeby nie robić offtopu :)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
misiekbig
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 kwie 2012, 22:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Skąd?: Grójec

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: misiekbig »

Tolek pozytywnie przeszedł przegląd. Było tylko trochę marudzenia o moduł 30% długich.
Amory sa zużyte w 23% z przodu i 17 i 19 % z tylu, chyba dobry wynik.
Awatar użytkownika
Tolas
Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 05 wrz 2014, 15:37

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Tolas »

Regeneruje sobie całe zawieszenie od wymiany śrub na nierdzewki po rozbieranie osobno przedniego i tylniego wózka ;) wyjęcie, czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie. Powoli wszystko zaczyna wygladac jak marzene. A także wymieniam tylnie i przednie łożyska na łożyska firmy FAG ;)
weneryniarz
Forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2014, 12:59

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: weneryniarz »

Idę zaraz sprzątać furę i powalczyć z prawą dyszą spryskiwaczy bo coś niedomaga. Może coś mnie jeszcze natchnie to porobię :-)
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Tolas pisze:od wymiany śrub na nierdzewki

Wymień na zwykłe stalowe, ale ocynkowane, bo nierdzewki potrafią pękać w zawieszeniu. Nie spełniają nawet norm wytrzymałości dla klasy 8.8, a powinny być w klasie 12.9.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: haszczu »

remiq, mi nierdzewki na rozpórce pękły a teraz mam ocynkowane 8.8 i spokój :)
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Bajan
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 03 wrz 2013, 20:37
Auto: Leon 1M
Model: 1.6 16V BCB
Skąd?: Rzepiennik

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Bajan »

Dzisiaj Tolo pojechało do mechanika :/ Spadek mocy i dymek z rury przy dodawaniu gazu, charakterystyczny świst powietrza przy wchodzeniu na obroty. Podejrzewam że któryś wąż od turbo puścił i dlatego. Druga sprawa to sprzęgło, wydaje mi się że coś jest z nim nie tak, być może skończyło swój żywot. Zobaczymy jaka będzie diagnoza :)
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: skrzysieks »

Dziś przeprowadziłem akcje serwisa w scenicu :D Mama jechała do Rzeszowa a ja po nocce odrazu sru na Rzeszów zakłądać rure od dolotu bo spadła ;)
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: Konin

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ramzes.kris »

zmiana wkładów na BLUE :-) i od razu świat (za mną) ładniejszy :-D
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
ODPOWIEDZ