witam ponownie. Po wizycie u mechanika pare dni jezdzilem bez podpiętego jakiegoś zaworka z tyl silnika i było ok bez szarpania, tylko jakby gaszenie silnika trwalo polsekundy dluzej. Mechanik stwierdził ze to wina tego zaworka od przepustnicy, zalozyl inny używany i problem następnego dnia powrocil. Po przejechaniu około 100 kilometrow zaczelo się znowu sporadyczne szarpanie, i jak wczeseniej tylko do 2000 obr. Powyzej normalnie. Dzis tez wyrzucilo błędy:
VCDS-Lite Version: Release 1.1
Saturday, 20 December 2014, 15:36:00.
Control Module Part Number: 038 906 012 AT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 62B7298BFD41
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
17654 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1246 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Turbo do czyszczenia lub wężyk od podciśnienia dziurawy lub gruszka w rozsypce, czy auto ma katalizator, jeśli tak może być zatkany.
Z tym wężykiem to jak montowal mi zaworek scisnol chyba ktorys bo jak wyjechałem to nie było turbo, ale od razu to poprawil i chodzil normalnie tylko ze następny dzień i szarpanie. możecie podac jakiego wtrysku szukac na allegro i ile takie cos może być warte.
krystiano46 nim zaczniesz szukać przyczyn we wtrysku sterującym przyjrzyj się podciśnieniu, ponieważ błąd wskazuje na problemy z turbo, wtrysk sterujący z tego co pamiętam kosztuje cyrka 800zł (ale tu mogę się mylić), moja rada poszukaj dobrego mechanika i jedź na diagnostykę, nim zaczniesz wymieniać części w ciemno.
Wężyków się nie ściska naprawia itd... (bo problem powróci) tylko wymienia one kosztują grosze w porównaniu z np. wtryskami.
Witam. Mi wyskakują błędy:
525 Lambda Sonda G-39 zwarcie od plusa
525 Lambda Sonda G-39 przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY
537 Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD SPORADYCZNY
I tu pytanie. Sonda do wymiany? uszkodzony kabel (zwarcie) czy jakaś inna bajka?
Da się coś z tego wywnioskować?