Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

kornat, poszukam u znajomego na szrocie przeplywke i pożyczek na kilka dni. Pojeżdżę i zobaczę czy dalej będzie ten błąd wyskakiwał

[ Dodano: 2014-09-12, 17:14 ]
kornat, przepływka podmieniona na używke i nadal takie samo spalanie. Błąd sondy dotyczy tej przed katalizatorem?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

proszę o rozczytanie bledow z vag. Auto przerwy podczas przyspieszania przy obrotach 1700 -2000 nie zawsze przy tych samych sa to gwałtowne szrpniecia nie trwające dluzej niż sekunda

VCDS-Lite Version: Release 1.1
Monday, 15 December 2014, 17:54:41.
Control Module Part Number: 038 906 012 AT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 62B7298BFD41
3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
17654 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1246 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Wg google coś jest nie tak z immobilizerem i któryś z wtrysków może szwankować.
Obrazek
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Skasuj błędy i zobacz, które wrócą. Jeśli ten od czujnika temperatury wróci, to zacznij od wymiany czujnika. Szarpnięcia w czasie przyśpieszania mogą być spowodowane padniętym wtryskiem sterującym.
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

Google mi zabardzo nie pomoglo z tymi bledami wiec pisze tu o pomoc. Kilka razy zdarzylo się ze przy szarpnieciu nie wyrzucało błędu i nie migala kontrolka swiec zarowych. A jaki blad powinno wyrzucać przy padnietym wtrysku sterującym? I jakiego wtrysku szukac, nowy czy używany możecie podac symbol?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Przede wszystkim to użyj pełnej wersji VAGa, to wtedy sam powie, co to za błędy. A padnięty sterujący nie musi dawać błędów.
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

A sterujący mogę sprawdzić auto na 2000 obr i uderzyć kluczem czy będzie przerwa w pracy silnika , sposób drugi pomiar wtrysku opornikiem przedzial jaki powinien mieć 80-120 ohm
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

krystiano46 pisze:auto na 2000


A nie 3000obr?
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

krystiano46 pisze:A sterujący mogę sprawdzić auto na 2000 obr i uderzyć kluczem czy będzie przerwa w pracy silnika , sposób drugi pomiar wtrysku opornikiem przedzial jaki powinien mieć 80-120 ohm


To takie mocno orientacyjne sprawdzanie, bo sterujący potrafi mieć opór w zakresie 80-120 a przycinać się tylko przy dużym obciążeniu (wyprzedzanie, itp). Ale jeśli ma opór poza zakresem to wiadomo, że jest padnięty.

Ale z VAGa masz w zasadzie prostą sprawę:
17654
P1246
Needle Lift Sensor Circ. Range/Performance

Czyli padnięty sterujący. Ale tak jak mówię - skasuj błedy i zobacz, które wrócą. Ostatnio zmieniałem u siebie wtryski i zapowietrzył mi się sterujący. W efekcie też złapał ten błąd i sam się nie skasował, nawet gdy już wtrysk nie był zapowietrzony. Musiałem dopiero VAGiem skasować i teraz już mam ok.
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

skasowałem bledy ale szarpanie nie ustalo, wczoraj sprawdzałem u mechanika i zero bledow a wcześniej szarpal. cos tam pozagladal i poodpinal mam teraz pozjezdzic i sprawdzić.
ODPOWIEDZ