Sony
Administrator
Posty: 7083 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 21 cze 2014, 00:30
irocket , moja przepływka ma już ponad 2 lata jak nic (wymieniałem na oryginał) i zapodaje dawki szczytowe po 1150mg/R
Także troszkę jednak odbiega.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 27 cze 2014, 19:15
Logi z sharana tdi 115KM:
http://vaglog.rtnet.pl/vwir_177662.html
Na moje oko to turbina do czyszczenia albo wyrzucenia
bo wkręca się strasznie opornie poniżej 2000 obrotów. Ale ktoś bardziej kumaty może jeszcze potwierdzić.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 27 cze 2014, 19:20
Na moje oko, sztanga jest do wyregulowania.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 27 cze 2014, 20:09
Nie wiadomo czy pedał był w podłodze...Ale coś przepływka za dużo mierzy między 2200-3100obr, dziurawy icek/dolot?
Michal
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 27 cze 2014, 20:25
szymekgd pisze: Ale coś przepływka za dużo mierzy między 2200-3100obr, dziurawy icek/dolot?
Norma, bywa czasem nawet ponad 1000
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 27 cze 2014, 21:41
kornat pisze: Norma, bywa czasem nawet ponad 1000
W takim zakresie obrotów?
Michal
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 27 cze 2014, 21:52
Jutro jadę zawieść do speca zobaczymy co wyjdzie z tego
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 27 cze 2014, 22:00
szymekgd pisze: W takim zakresie obrotów?
Tak, zazwyczaj jest w zakresie 2000-3000rpm, czasem w większym czasem w mniejszym zakresie. Jeszcze pozostaje pytanie czy EGR nie jest zaślepiony bo wtedy wartości przepływki będą jeszcze większe.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 27 cze 2014, 22:20
Dodam, że był błąd przeładowania. Skasowałem i na razie nie wrócił, ale też sugeruje brudną suszarkę. Ale faktycznie gdy go zawieziesz do speca, to może się pobawić sztangą. Może da się poprawić.