Dziś oglądałem w necie może nawet na tej samej stronce nowke z garreta. Cena wiadomo proporcionalna do jakości jednak teraz wymieniłem rozrząd, ładowanie, tuleje wachaczy, klocki i filtry i trochę mnie to ruszyło. Ale muszę poważniej o niej myśleć bo autko już ledwo jeździ na tym szrocie
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty
Ja w tym sklepie kupowałem, jak zadzwonisz to może jeszcze coś urwiesz. Ja zrobiłem tak: wziąłem na fakturę, na firmę transportową kolegi. Poprosiłem gościa aby nie pisał modelu auta na fakturze tylko sam model sprężarki. VAT kolega zwrócił mi w gotówce i wyszło ok 2tys
Ale po zmianie nie będzie sytuacji ze straci na mocy i odzyska ją dopiero po wpływie na "mozg"? Czy jeżeli włoże to z 3.0 tdi bez żadnych innych zmian to będę mógł jeździć bez problemu jak na oryginale z ARL'a?
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty
aha aha rozumiem. bo chce się już uporać z problemem i zmienić na coś konkretnego. Tylko wszystko zależny od mojej kondycji finansowej, te 2k na turbo się znajdzie ale gorzej by było włożyć jeszcze ze 2 na program bo bida z nędza straszna. Jutro będę wiedział co z tym szajsem który mam bo jadę na gwarancje. Jeszcze do załatwienia odszkodowanie bo idiota w skodzie zaczął się dobierać do zgrabnej dupci mojego Tolka:(
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty
Że tak nic nie trzeba robić to bym nie powiedział.
Wiadomo, większe turbo - większa turbo dziura, ale z drugiej strony dłużej pompuje.
Skoro turbo już będzie przerobione (kolektor i sterowanie na podciśnienie), to pozostaje przerobienie Down Pipe - czyli początek wydechu.
W ogóle to najlepiej byłoby zrobić cały wydech, żeby to miało ręce i nogi, aby auto nie dławiło się swoimi spalinami.
Nie wiem jak z doprowadzeniem smarowania do sprężarki, czy obejdzie się bez przeróbek (?)
Co ważne - korekta softu wg mnie niezbędna.
Jeśli turbo ma ładować pod 2 bary, to nie będą wytrzymywać oryginalne łączenia przewodów gumowych z IC - przy depnięciu w podłogę będzie wyrywać rury na połączeniach. Także kolejna rzeźba i koszty.
Skoro większe turbo i moc w okolicach 200 KM i więcej to i sprzęgło trzeba zmienić.
Jeśli nie masz zamiaru robić niewiadomo jakich mocy, to ładuj serię i rób program.
Jak chcesz sporą moc i większe turbo, to niestety na samej dmuchawce się nie skończy.
Dlatego m.in ja nie włożyłem większej suszary, bo wiążą się z tym inne koszty, niestety nie małe.
większa moc jak najbardziej wchodzi w grę, tylko zastanawiało mnie czy dało by radę wszystko montować stopniowo, niestety nie jestem w stanie wyłożyć jednorazowo tak dużej sumy na przeróbki wiec pytam szukam interesuję się. jeżeli po włożeniu turbo reszta osprzętu może się sypać, top nie ma sensu się bawić bo całokształt napraw i rzeźby może mnie delikatnie przerosnąć. wiec chyba zastanowię się nad oryginałem i poprzestaniemy na tym w kwestii turbo. wolę teraz doprowadzić go do stanu fabrycznego, sprzęgło i pompo-wtryski a przyrost mocy to w przyszłości .
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty