Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Witam, turbo wyczyszczone, ale jakoś w fotel teraz nie wgniata :mrgreen:
Proszę o analizę, od 10 sek :)

Log (0 - 003,011)
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: tomason2 »

Jak dla mnie ok.
Czyszczenie turbiny nie podnosi mocy tylko ją przywraca. Nie raz może się wydawać nawet mniej bo jak turbina była przyblokowana to pompowało np. na max od niższych obrotów to było wrażenie większego kopa :-D
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

tomason2 pisze:Nie raz może się wydawać nawet mniej bo jak turbina była przyblokowana to pompowało np. na max od niższych obrotów to było wrażenie większego kopa :-D


Pewnie tak :-D dzięki :-)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Adzioll pisze:Panowie znów mam problem z Tolkiem, nagle stracił moc oto logi

http://vaglog.rtnet.pl/adzioll89_163828.html
http://vaglog.rtnet.pl/adzioll89_163829.html
http://vaglog.rtnet.pl/adzioll89_163830.html

Przepływke kupowałem w tamtym roku boscha, czyby znów siadła?

A vag jeszcze pokazał błąd 17958


Jak dla mnie to z tych marnej jakości logów wróżę problem z gruszką przy turbinie. Zrób log statyczny grupy 011.
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Witam, mam problem ze swoim Tolkiem 1.9 ASV. Autko nie zbiera się za każdym razem jak należy. Zrobiłem logi dynamiczne. Pomoże ktoś w ich interpretacji?

Grupy: 001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dkze_165706.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dkze_165707.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dkze_165708.html

Widzę że turbo nie dostaje takiego ciśnienia jak powinno. Było regenerowane 3 miesiące temu. Czy może odpowiadać za to zawór n75? Na 4 próby logów dynamicznych auto 2 razy ciągnęło w pełnym zakresie obrotów, natomiast 2 razy było zamulone, a od 3tys. obrotów było czuć znaczny spadek mocy i tak jakby ciągnęło samym silnikiem tzn. podejrzewam że w trybie awaryjnym.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Możesz spróbować podmienić N75 z N18 i sprawdzisz czy to wina N75
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Silnik nie rozgrzewa się powyżej 80st?

Na logach masz niedoładowanie i pewnie stąd tryb awaryjny, sprawdź podciśnienia.

W 008 widać, że przepływka tnie paliwo.
Michal
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Jeśli przepływka tnie paliwo to znaczy że jest do wymiany czy to przez ten tryb awaryjny?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Pewnie przez awaryjny, z logów to nie wynika, musisz zrobić 008 z np. 010 lub 011
Michal
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Kierownice w turbinie były "zastałe". Po manualnym rozruszaniu ich ręką i delikatnym przedmuchaniu auta logi wyglądają tak:

http://vaglog.rtnet.pl/dkze_165814.html - grupa 011

Idzie w dobrą stronę?
ODPOWIEDZ