Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv. ~DzieX |
Kiziak pisze:Czy ktoś faktycznie może stwierdzić, że po założeniu stalowej górnej rozpórki do tolka 2 lepiej się auto prowadzi? Czy te auta nie są już wystarczająco sztywne aby radzić sobie z seryjnym zawieszenem i jest to tylko lanserski zabieg?
Mi się zdaża jeździć bardzo szybko (zakręty na granicy przyczepności codzienność) i zastanawiam się na ile w zakrętach auto będzie się lepiej zachowywać, pomijając moją świadomość i satysfakcje w pokonywaniu zakrętu że mam rozpórkę pod maska za 400 pln.
Nie zaprzecze że przy aucie biorącym udział w rajdach się przyda rozpórka tam są większe prędkości i przeciążenia. Twarde zawieszenie...
Seryjnym autem i tak nie przekroczy się pewnej granicy i czy w tych granicach rozpórka coś zmieni?
kornat pisze:A jak się jeździ z rozpórką przy seryjnym zawiasie? Te z allegro za 150zł są coś warte?